Kadınların sürekli kalça ve göğüs göstermesi stockholm sendromu yüzünden mi?

Extra bir şey olsa hani anlarım bak böyle bir şey var kimsede olmayan diye spor yapmıştır eyvallah. Fakat sadece anadan doğma halini hiçbir spor etkisi olmayan küçük göğüs ve kalçalarını gösterme isteğinin sebebi ne? Resimde poz yok kalça ve göğüsü sunma gibi bir şey var bunu anlamıyorum? Sapıklara yaranmak mı? kadınların böyle bir psikolojisi var onu biliyorum hani stockholm sendromu gibi bir şey mi bu sapıklara karşı hizmet etmek gibi işte karşında sapıklar var sana kötülük etmek isteyen kötü gözle bakan, ama sen hala ona iyilik yani sapıklara bir yerlerini gösterip, bağlılığını gösteriyor gibi gibi? Çünkü aklı başında bir insan işi değil bu.

Kadınların sürekli kalça ve göğüs göstermesi stockholm sendromu yüzünden mi?
Kadınların sürekli kalça ve göğüs göstermesi stockholm sendromu yüzünden mi?
Cevapla