Bakireliğimi bu şekilde kaybettim bu psikolojiden nasıl çıkacağım?

Bakireliğimi çok küçük yasta duygusal olarak kanıma girdi ve kaybettim aklım selim değildi beni kullanmış iliskisi dahi varmış ve bana bi aptal bulursun seni alıcak demişti ve yıllardır bu kişiyi stalklıyorum onu iliskisini ailesini onu sevmıyorum ama takıntı saplantı hırs oldu bende birkaç gün fake hesabımı siliyorum dayanamayıp yine bakıyorum. Bugün baktım hüngür hüngür içerlenip ağladım, sizce kendime yazık mı edıyorum hayatına birini al diyiceksiniz almak istesemde düzgün biri denk gelmıyor hep bel altı yaklasıyorlar.

stalkı nasıl bırakırım sizce stalklamalımıyım stalklamamalımıyım? Bana öyle bir şey söyleyin ki birdaha stalk yapmayayım siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız? Bu psikolojiden nasıl çıkıcam

Bakireliğimi bu şekilde kaybettim bu psikolojiden nasıl çıkacağım?
Cevapla