Bakireliğimi çok küçük yasta duygusal olarak kanıma girdi ve kaybettim aklım selim değildi beni kullanmış iliskisi dahi varmış ve bana bi aptal bulursun seni alıcak demişti ve yıllardır bu kişiyi stalklıyorum onu iliskisini ailesini onu sevmıyorum ama takıntı saplantı hırs oldu bende birkaç gün fake hesabımı siliyorum dayanamayıp yine bakıyorum. Bugün baktım hüngür hüngür içerlenip ağladım, sizce kendime yazık mı edıyorum hayatına birini al diyiceksiniz almak istesemde düzgün biri denk gelmıyor hep bel altı yaklasıyorlar.
stalkı nasıl bırakırım sizce stalklamalımıyım stalklamamalımıyım? Bana öyle bir şey söyleyin ki birdaha stalk yapmayayım siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız? Bu psikolojiden nasıl çıkıcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer