Bayramlaşmaya geldiler hazırlıksız yakalandım :( ne yapmalıyım ?

Arkadaşlar biz evde 2 kisi kaliyoruz kiz oda arkadasim var
Ve bayramlasmaya arkadaslarimiz geldi sabah 6 kişilerdi 2 kiz 4 erkek neyse işte ben bunlara hazirliksiz yakalandm odama normalde girmiyolar ama uyandiralm diye girdiler ve uzerimde ic camasirlarim vardi yani erkekler de vardi ve yanlarindada ustumu giymeye calistm o hızla bisey dusunmuslermidir?
Bayramlaşmaya geldiler hazırlıksız yakalandım :( ne yapmalıyım ?
Cevapla