Arkadaşlar biz evde 2 kisi kaliyoruz kiz oda arkadasim var
Ve bayramlasmaya arkadaslarimiz geldi sabah 6 kişilerdi 2 kiz 4 erkek neyse işte ben bunlara hazirliksiz yakalandm odama normalde girmiyolar ama uyandiralm diye girdiler ve uzerimde ic camasirlarim vardi yani erkekler de vardi ve yanlarindada ustumu giymeye calistm o hızla bisey dusunmuslermidir?
Ve bayramlasmaya arkadaslarimiz geldi sabah 6 kişilerdi 2 kiz 4 erkek neyse işte ben bunlara hazirliksiz yakalandm odama normalde girmiyolar ama uyandiralm diye girdiler ve uzerimde ic camasirlarim vardi yani erkekler de vardi ve yanlarindada ustumu giymeye calistm o hızla bisey dusunmuslermidir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Ben olsam düşünürdüm bunda da iyi mal varmış tarzında içimden bide kıl mevzusuna bakardım selülitin var mı falan diye 3 saniyede tüm vücudunh röntgenlerdim (bu beni sapık yapmıyor)
Kasıtlı yapılan bir şey tahminimce 2 kız 4 erkek geliyor 2 kızda siz siniz 4 e 4 işte muhtemelen gözleri bayram etmiştir
Hayatımda gördüğüm duyduğum en değişim ortam
Akşama mastürbasyon malzemesi çıkmış erkeklere fjdjdj
Nolcak kanka olur böyle şeyler hepimizin başına gelmiştir illaki
Ergen kızların hayal dünyası işte
eeee bizene bundan peki burası soru sorma yeri hikaye anlatma yeri değil
Çok fazla hayal kuruyorsun
Çok saçma değil mi sence de ya tamamen hayal
Güzel fantezi aslında
Niye dusunsunler ki sadece vucudun cok çekiciyse tahrik olmus olabilirler
Kukunu memelerini görmüşlerdir
Ic camasirim vardi ya
Ic çamaşırı ile mi uyuyorsun
Evtt
Hep bunlar ateşten
Yok ya sicak
Neresi
Hayir fit vucudum ya
Gözleri bayram etmiştir
Etsin ya yapabilcek biseym yok zaten daha
Ne?
Engellrem sonra
Engelledin mi
Trol sorular bir gitmedi, bitmedi burada..
Niye açtın ki kapıyı
Arkadasim acmis zaten odanin da kapisini kilitlemiyorm
Arkadaşın içerde sennuyurken neden açıyor ki
Odama girmezler diye dusunmus
Anladım. Neyse. Ders olur.
çok fena ya bendede oldu
Yazk
Kimadin mi
Kizmadin mi
At yalanı...
Düşünülesi birimisindir
Ben düşünürüm
Dusunuşlerdir
Üzüldüm be kardeşim