+18 mesajlaşma sonrası beni sevip arzuladığı anlamına mı gelir?

Sevgilimle arada bu şekilde mesajlaşıyoruz ama evlendiğimiz takdirde bunların hepsi. Birkaç kere boşaldığı olmuş biz mesajlaşırken ama bir şey yapmadan. Yani mesajlaşmak dışında bir şey yapmıyoruz o sıra. Bu beni sevip arzuladığı anlamına mı gelir. Yoksa aşık da denebilir mi? Teşekkür ederim

+18 mesajlaşma sonrası beni sevip arzuladığı anlamına mı gelir?
Cevapla