Kocam tam bir işkolik, ilk defa bu tavırları yüzünden bana dokunsun istemedim. Haksız mıyım?

Dün nöbetçiydi. Bir önceki gün de konuşmuştuk ben evi temizleyip sana güzel yemekler yapıcam, sonra da şu geceliği giyerim demiştim. Hepsini yaptım duşumu aldım, süslendim. Gelen mesaj aslında iş bitti ama ekstra bir iş için daha kendim kalmak istiyorum. O kadar sinirlendim ki, öküzlüğün bu kadarı ki bu konuda daha önce uyarmıştım. İşi zaten yoğun, zaten çok az vakit geçiriyoruz bir de üzerine zorunlu olmadığı halde ekstra iş de yapmak istiyor ki sırf kariyer için. Daha önce kaç kere bana az zaman ayırıyorsun diye uyardım. Yine bildiğini okudu eve geç geldi ve biz daha evleneli 1 yıl olmadı o seksi halimle uyuyakalmışım, dolapta güzel yemekler ve tatlılar. Ben şimdi bu adama nasıl hiçbir şey olmamış gibi davranayım. Ne özür diledi, ne bir şey yaptı. Sırnaşmaya da çalıştı ama karşılık vermedim, çünkü bu kadar öküzlük karşısında içimde soğukluk hissettim, sonra zaten zıbardı uyudu şimdi. Ne benle doğru düzgün ilgilenir, cinsel hayatımız deseniz hem erken boşalıyor, hem sertleşme sorunu var yine de yüzüne vurmuyorum ama zerre kadar kıymetimi bilmiyor. Yakında ben de işe başlayacağım. Napıyım benle ilgilenen insanlara mı yöneleyim, sürekli içimden aldatılmayı sonuna kadar hak ediyorsun ama bu kendime yapacağım saygısızlık olur diyorum.

Kocam tam bir işkolik, ilk defa bu tavırları yüzünden bana dokunsun istemedim. Haksız mıyım?
Cevapla