33 yaşındayım, bakireyim. Bunu duyan erkekler neden kaçıyor?

Evlenmedim nasip olmadı , ayrı yaşıyorum çalışıyorum. Birtane ilişkim oldu 6 ay sürdü. Daha sonra kimse olmadı. Hangi adam ile konuşsam lafı cinselliğe getiriyor. Bakıreyım , evlenmeden istemiyorum diyince neden kaçıyorlar? Bu ayıp değil. Ben utanmıyorum !

33 yaşındayım, bakireyim. Bunu duyan erkekler neden kaçıyor?
Cevapla