
Çok sert bir sevişme sonrası boynunuzda morarma oldu ve siz ise gitmek zorundasınız bu bölgeyi gizlermiydiniz ya da olurunani bırakırsınız bu arada mevsim yaz boğazlı kazak giyerim deyip sorudan kaçmayın 🤣🤣

Çok sert bir sevişme sonrası boynunuzda morarma oldu ve siz ise gitmek zorundasınız bu bölgeyi gizlermiydiniz ya da olurunani bırakırsınız bu arada mevsim yaz boğazlı kazak giyerim deyip sorudan kaçmayın 🤣🤣
Resimdeki gibi ise kapatırım daha az ise dert etmem.
2. Olarak ise Ramazan olsun olmasın bizim ne yaptığımız bu kadar ilgilendiriyorsa bazı kişileri hadi gidin işinize bakın
Selam.. Boynumun sol ve yan kısmında, goguslerimde ve omuzlarımda morluk olabilirdi.. Gizlemeye çok gerek duymam, biri soracak cesareti buluyorsa bende öptürdüm der keserdim sesini😅
Bu kadar fazlaysa tabi boyardım kendimi fondötenle
Teşekkürler 🙏
Şu kızı görsem tebrik ederim adama da helal olsun hortum gibi çekmiş. Ben morartılmayı değil morartmayı severim gibi
Cevap
7Cevap
Aşırısı iyi değil misal görsel.
Görünmeyecek yerde ve aşırı olmamalı.
Kapatırım sorun yok kanatıp yara yapmadığı sürece😂kızartmada morartmada sınır yok jdjfj
Onun boynunu da o hale getirdikten sonra beraber çözüm ararız artık 💁♀️ o ne yaparsa o djdk
Ben çok severdim mutlu olurdum. ama aynısını sevgilime yapmam. zaten bunu sevenler şiddeti sevenler oluyor
Fondöten diye bir şey icat edildi ya abicim.
Çok zor durumda kalanlar fondöten kullanmayı düşünürler zaten.
Şu resime kaç tane fondöten gider hesap ettinmi sen hiç 🤣🤣
Hiç hesap etmedim ben öyle bir derdim olmadı ama bunlarınki minareyi çalan kılıfını hazırlar tarzından 😄
🤣🤣🤣🤣
Bana bu hareketleri yapamadı kimse dolayısıyla hiç çözüm de aramadım.
Omzumda ve boynumda bir defa oldu. Sonrasında ise hiçbir şey yapmadım.
En son fondotenle kapatmaya çalıştık ama olmadı. 😂
Bı kez olmuştu insanlar sorduğunda kavga ettim diyordum
Izin vermem, mümkün değil
yazın kolsuz boğazlı kazaklar neden giyiliyor sizce şaksldjkasdas
aspirin sürülür
Annem görmüştü
Gulusup geçtim
Bilerek, isteyerek olduğu için sorun etmezdim.
Amca hayırdır mubarek ramazan günü bu saçma sapan sorular. Ramazan ayına elin gavuru bile saygı duyuyor pes artık
Çok rahatsız olduysan soruyu cevaplamazsin ayrıca bana amca deyip profilinde yasin 45 yazması da ilgin olgun mature gibisin
45 yazması 45 olduğum anlamına geliyo? Maksat cevaplamak değil siteyi bari Mubarak günlerde kirletmeyin diyorum. Hayır yaşın ergen olsa geçicem de amca dede yaşındasın.. Saygın olsun bence hemde sahur saati
Canım benim 11 ay yallah yallah yapıp 1ay burada bana sahte Müslümanı oynama çok rahatsız oluyorsan siteye yazarsın ramazan ayında cinsellik sorularını kaldırır ayrıca bana yaptığın eleştiriyi ramazan ayında sokakta gözünün içine baka baka yiyenlerede yapabiliyormusun kalkmışın burada bana boş yapma hadi git az ötede oyna
Sen bana iftira atıp da 11 ay naptığımı bilmeden sahte diyemezsin mantıken.. Ben seni kınarım ama.. Sokakta edepsizlik yapan zaten şirrettir onlarla kavga edip kendimi düşüremem.. Çok göze batarlarsa da çekinmem asla 🙅
beni burada kınama hakkını sana kim veriyor peki çıkmışsın burada gizli olarak gelmişsin kimin ne olduğunu bilmeden ramazanı bahane ederek muhalefet oluyorsun ki şu sorduğum soru bile sitede sorulan cinsellik sorularının yanında masum kalır gir şimdi sitenin cinsellik bölümüne şu son bir saatte kaç tane cinsellik sorusu sorulmuş bir bak ve hepsine yazsana ayıptır ya ramazan ayında cinsellik sorusumu paylaşıyorsunuz diye hadi göreyim seni var mı yüreğin gece gece gelmişsin uyku tutmamış hadi demişsin şuna sarayım ama yanlış duvara işiyorsun farkında bile değilsin
Fondetenla falan kapat
Hocam siz Beden eğitimi öğretmeni değilmiydiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?