Çok fazla cinsel ilişki deneyimim oldu. Ben kolay birisi miyim?

Onlar da beni insan yerine koymadı. Kimse da benimle evlenmedi. Nerdeyse 13 14 kişi benimle beraber oldu doğru dürüst zevk bile almadım. Soranlara sadece 2 3 kişi ile oldum diyorum halbuki 13 14 kişi falan oldu o da sadece önden yapan. Bundan sonra değer görmem için neleri değiştirmem lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu bulandırmayın. Sohbet edecek kişiler başka yerden etsin
Güncellemeler
+1 yıl
Boş tenekeden çok ses çıkarmış
Çok fazla cinsel ilişki deneyimim oldu. Ben kolay birisi miyim?
Cevapla