Foto attığımda yorum yapmıyor ama sevgisini çok güzel geçiriyor iltifat edemiyor bana ve cinsel konuları konuşmuyor açıyorum konu değiştiriyor veya pasif davranıyor onu çok seviyorum ayrılamıyorum da ama foto attığımda falan üstüme düşsün ağzının suyu akarcasına yorum yapsın istiyorum beni abaza olarak görme diye kendimi bastırıyorum diyor iyi de benim sevgilimsin tabi bana yaklaşacaksın başka kime yaklaşacaksın diyorum ayrılıyorum dedim sinirden zaten efendi olan kaybeder dedi ne alaka efendilikle kadınlığımı hissettiremiyosun bu nasıl sevgililik
Güncellemeler
+1 yıl
Terkettı herhalde beni cevap yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Böyle durumlara iki tepki vermesi gerekir, ya sana ayak uydurur ya da böyle ilişki istemiyorum deyip ceker gider, ama saçmalamayi tercih etmis
Ayrıl ondan hemen baksana sen orada can cekisiyorsun o kılını kipirdatmiyor evlenirsen boşanırsın bununla hemen başkasını bul
boş ver daha iyi oldu senin için 😉
Çok seviyorum onu
Konuşsa sapık, konuşmasa sıkıcı. Siz tam olarak ne istiyorsunjz? Ne önünüzden gidiliyor ne de arkanızdan.
Ben öyle biri değilim konuşsa sapık demedim hiç
Diyen ve bu durumdan müzdarip çok kadın var.
Ben demiyorum genelleme yapma
Gey bence
Ben de öyle düşünüyorum
Bence de gay
Bence evlenme dön başkan
Bununla evlenirsem ömür boyu cinsel açlık çekicem
Aynen öyle
Olmaz bunu yaşaman lazım😉
Evet istiyorum...
Bu isteğini yaşamalısın kendini kısıtlama 😉
😒😒😒
Hayat ertelemeyecek kadar kısa
Özgür bırak kendini
Vala zor bulursun böylesini
Ya hayatım boyunca cinsellik yaşamadan olmaz kiiii
Ciddi dusunuyor belki o yuzden evlenince istiyor
Evlenince de yapmam diyorrrr
Yok artık
Ciddiyim...
Ona her şeyi Yeni baştan öğretmelisin
nerden buluyorsunuz böyle kişileri anlamıyorum sen cenin sevgilim olucan seni doyururum 🤣🤣
Sen kendine başkasını bul
Hakkını verecek birisi
Knk üzme sen kendini ya bana at sen 😂
Sesli güldüm efendi olan kaybeder ne yav
Aynen... Öyle dedi
Doğru demiş
Doğru mu nesi doğru seviglisine iltifatı çok görmek efendilik mi
Değil ama söz doğru geneldd
girişken erkekler 1 0 öndedir
Aynen
Muhafazakar mı
Hayır
Birşeyler yasadınız mi
Yaşayamıyoruz uzak o konulara
Yaşlar kaç
Yetersiz mi
İşe yaramaz o