Ayrıldıktan kısa süre sonra nerede eriyen peynir var eklemiş şerro... muhtemelen de sexting peşinde (ilk defa birbirimizle yapmıştık bu mesajda cinsellik olayını) sanırım alışmış kudurmustan beter hesabı başka birileriyle de yapmak istiyo. Ya da bna öyle geliyor.
Şeytan diyor ki sen de yap. Önüme gelenle muhabbet edeyim diyorum sonra diyorum ki ne gerek var herkes kendine yakışani yapar.
Sizce sabredip yoluma mi bakmali? yoksa misilleme mi içimi soğutur? Yardım edin nolur çok korkuyorum ilerde pişman olacagim bir şey yapmaktan...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ona göre davranmak yerine, kendi içinden geldigi gibi yasamalisin
İçim bomboş..
Hiçbir şey gelmiyor.. ne mutlu ne mutsuzum gibi
Şerro ruhumu da alıp götürdü
Eskiye dönmeyi düşünmüyorsun umarım
Yok. Artık midem almaz. Adam gbi efendi dursaydi yazacaktım da artık olmaz.
Beni kiskandirip döndürmek için yapıyor güya ama işte ben soğuyorum ya... Döneceğim varsa da dönmek gelmiyor içimden
İyi bari
Misilleme için kendini yorma. boş ver sen normal hayatına dön. Zamana birak
Zaman iyileştirir di mi?
Zaman unutturur zaman daha iyisini getirir zaman olgunlastirir zaman tecrübe kazandırır. Sen ona misilleme yaparsan kendini nimetten sayar. Yanlış anlama başkası olmasın demiyorum misilleme için olmasın. Sevgiden olsun
Çok haklısın.. sevgiden olursa hem tensel hem tinsel olarak mutlu olurum..
İnşallah şu iğrenç çağda hakiki mutluluk nasip olur. Maalesef insanlari tanıdıkça ümidimi kaybediyor gibi oluyorum... Çok değişmiş insanlar ya...
Maalesef evet. Özellikle internette benim tanımadığım insan kalmadi. Mafyalar zenginler ünlüler müdürler pilotlar tabiiki hepsi yalan ve daha ne yalanlar. Doğru insan bazen en yakınındadır. Gözünün içine bakiyodur. Tabiiki görene kadar bilemezsin
Bakalm nasip:)
Bahtın açık olsun
Allah razı olsun.. senin de bahtın açık olsun 😇
Ben ' ne gerek var herkes kendine yakişani yapar ' diyorum.
Her insan kendi yaptıklarından sorumludur.
Gerek yok herkes kendine yakışanı yapar boş ver
Herkes kendine yakışanı yapar boş ver sen bekle kendini bozma biri içinde sonradan pişman olacaksan bişey yapma
Boş ver saç olma karşılık verme boş ver giden gitti
Ayrıldıktan sonra ne yaptığı seni neden ilgilendiriyor? Kezbanlık bu işte, ayrıldığın adamdan sana ne?
Her şeye de kezban diyin zaten...
Seviyorum hâlâ. Fiziken ayrılmış olabiliriz ama gönül bağı devam ediyor. Elimde mi sanıyorsun?
Eski sevgilinin ne yaptığıyla, kiminle takıldığıyla ilgilenmek, ilişkinin bittiğini kabullenememek normal değil. Bunlar, ilişki devam ederken yapılır, bittikten sonra değil. Bu yüzden, misilleme yapmanın da anlamı yok. Fiziken bitmiş bir ilişkiyi kendi içinde bitirememek, bağımlılığa işaret eder.
Bundan sana bi zarar olmaz kimsede seni tanımıyo zaten nolcak ki
Tanıyıp tanımamak değil ki mesele. Ben benim ruhumda bırakacağı tahribattan bahsediyorum...
Bunun cevabı sorunda belli zaten
Bilmiyorum ikiside değildir belki de cevap seçemiyorsan
Sen namusuyla otur boş ver
İnat için kendinden taviz verme
Yapmak istiyorsan o yapıyor diye değil zevk almak için yap
gel misilleme yapalım :D göstere göstere hatta :D
Ya Of ya dalga geçme.. cidden kötü hissediyorum. Öyle böyle değil.. daha az önce ağlama krizi geçirdim geldim... Niye böyle yoslasti bu insanlar vallahi üzülüyorum
Yozlaşti*
ya dalga geçmiyorum :) gel konusalım işin yoksa dertleşiriz :) dmden yaz
Kafana gore sekstingten pisman olman
Ben olsam misilleme yapardım
Neden
Çünkü birine acı vermek istiyorsan onun gibi davranın
Ben işte daha duygusal olduğum için zarar göreceğim gibi hissediyorum.. keşke şu internet çağına denk gelmeseydim ya ne deccal dönem ki bu ya
Şunu diyim birini çok düşünme düşündükçe dibe düşersin özgür ol rahat hareket et ki o seni düşünsun
tamam bir de öyle deneyin bklm:), teşekkür ederim fikir için
Rica ederim ne zaman fikir danışmak istersen yazabilirsiniz
Senı tanımıyorum
İntikamını al😁