Eski sevgiliye misilleme yapmalı mı yoksa namusumla oturmalı mi😃?

Ayrıldıktan kısa süre sonra nerede eriyen peynir var eklemiş şerro... muhtemelen de sexting peşinde (ilk defa birbirimizle yapmıştık bu mesajda cinsellik olayını) sanırım alışmış kudurmustan beter hesabı başka birileriyle de yapmak istiyo. Ya da bna öyle geliyor.

Şeytan diyor ki sen de yap. Önüme gelenle muhabbet edeyim diyorum sonra diyorum ki ne gerek var herkes kendine yakışani yapar.

Sizce sabredip yoluma mi bakmali? yoksa misilleme mi içimi soğutur? Yardım edin nolur çok korkuyorum ilerde pişman olacagim bir şey yapmaktan...

Eski sevgiliye misilleme yapmalı mı yoksa namusumla oturmalı mi😃?
Cevapla