Mesela ilk defa güvenmek olsun, maddi yatırım hediyeler olsun, fazla hayal kurmak veya cinsellik arzu vs olsun.
Sonunda değdi mi yoksa değmezdi diyip keşkeler mi kaldı?
Sonunda değdi mi yoksa değmezdi diyip keşkeler mi kaldı?
Değmiyor. Ben hediyeler aliyordum. Ilk defa aileme bir erkek arkadaşimdan bahsettim evlilik düşündüm. Ailem istemedi ben ağladim zirladim ikna ettim.
Sonuç beni aldatiyormuş başka kiz varmiş hayatinda
Geçmiş olsun..
Mumla ararlar merak etme sonradan🙍🏻♀️tabi iiş isten gecer
Degmiyor maalesef fani dunyada herkes degisiyo dunya dondukce insanlarda dönüyo
tabu ki hediyeler aldik pahali ucuz farketmez onemli olan dusunmek hissetmej mutlu etmek istemek
cinsel acidan erkekler genelde pismanlik yasamaz kadinlar sevdigi icin anal dahi yapar ama terkedilir genelde 😅
Cevap
15Cevap
Kimseyi o sınırı aşacak kadar çok sevemedim maalesef
En azından pişmanlık kalmamış
Hayır pişman olmadım ama Değmedi ya keşke böyle olmasaydı değseydi hak etseydim bir şeyleri...
Seven biri benden sapıkça bir şey istemez masum sever burayı biraz karıştırıyorsun sevmek masumdur saftır
Biriyle konuşuyordum bir keresinde. Israr cinsellik konularından konuşturup, tam zevkin en yüksek noktasında mesajlarını paylaşıcam herkesle deyip engellemişti beni. Sonrası kötü ama işte pişman olmuştum kandığıma
sevişerek hükmedilen bir bedenle sınırsızlıkları yaşadım yaşadık o kadar etki bıraktı ki ikimizde her seferinde tekrarlanmasına sebep oldu
Asla pişman değilim, aklım daha yapmadıklarımda 🤓
Helal kızz
Sevdiceği mutlu ettiği sürece her şey değer gerçekten
3 defa değer verdim üçünde de aldım elime 😡😢😀😀😀 değer vermeyince işler kolay oluyor 😀
Değmedi cinsel olarak
Pişmanlık oldu
İlklerini yasadiysan guvenip her turlu pismanlik oluyor
Arkadan istedi çünkü evlenince önden olacak
Her kıza yapışarak ne planlıyosun @Onurrr007
Allah kimseye bunu yaşatmasın. Düşüncesi bile acı ve azap. Sana tek diyeceğim şudur. Asla ama asla harama bulaşma, asla sevme, asla yakınlaşma. Sadece bekle görücü usulü evlen ve git.
Görücü usulü dinde bir tek helal olan şey degildir. Mesafeni ciddiyetini koru evlen der din. Ciddiyet önemli. Vallahi sizin gibilerden bıktık yaw
Dinde sevme diye bir sey mi. Var peygamber bile gorucu usulu evlenmemis KCOSKFKFKF
Ooooo olmaz mı hiç..
Hayat keşkeler ve iyi ki kavgasından ibarettir...
Aa beni anlattın. Hem de fazlasıyla yaşadım bunu.
Evet
Hayır
Evlilik dışı boş iş
Evet oldu ama o da istedi
daha çok zevk aldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?