Bu olaya bakarak doğru insan olup olmadığını söyler misiniz?

Sevgilim bana cinsel isteklerinden bahsetti çok ileri gitmeyiz ama dedi öpüşürüz, ben senin g*ğüslerini yalarım sen de benim şeyimi yalarsın dedi ihtiyaçlarımız var dedi. Ben de bana göre bunların bile fazla olduğunu evlenmeden yaşamak istemediğimi söyledim tamam sen ne zaman istersen öyle olsun dedi ama modu düştü gibi hissettim. Sizce doğru insan mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim, henüz okuyabildim epey cevap gelmiş. Çoğunuz doğru insan olmadığından bahsetmiş, böyle bir şeyi söyleyip ben tepkimi gösterince tamam sen ne zaman istersen o zaman olsun demesi sanırım bana "aa evet benim isteklerime saygı duyuyor" dedirtti. Sanırım ona karşı olan duygularım gözümü kör etmiş ya da ben safım bilmiyorum. Görüşleriniz ile gözümü açtım herbirinize tekrar tekrar teşekkür ederim.
Bu olaya bakarak doğru insan olup olmadığını söyler misiniz?
Cevapla