Seviştiğim erkek, dolaylı yoldan arkadaşımın sevgilisinden ayrılıp ayrılmadığını sordu. Çok kırıldım sizce nasıl davranmalıyım?

İlişkimiz her ne kadar seks üzerine kurulu olsa da benim ondan hoşlandığımı biliyor, beni ne kadar mutlu ettiğini birkaç kez söylemiştim. Geçenlerde dolaylı yoldan bu soruyu sordu bana çok kırıldım sizce nasıl davramalıyım? Yani saygısızlık olarak görüyorum ben sonuçta benim arkadaşım gidip dışarda ne bk yiyorsa yesin

Seviştiğim erkek, dolaylı yoldan arkadaşımın sevgilisinden ayrılıp ayrılmadığını sordu. Çok kırıldım sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla