Sizce yapmalı mıyım? Aşık olmak yok diye baştan diretmesi hoş değil
Siz erkekler neden böylesiniz?
Benden 10 yaş küçük bu arada?
Siz erkekler neden böylesiniz?
Benden 10 yaş küçük bu arada?
Olaya şöyle bak en azından dürüst
Böyle diyip de aşık olanlar da var seks sonrası
En mantıklısı git bi seviş hem yakışıklı libidonu hafifletirsin hem belki aşık da olabilir sana belli olmaz aşk yok demesine bakma ha oldu da aşık olmazsa da sorun yok en azından denemiş olursunuz
Cevap
15Cevap
off bee eleman çok şanslı en sevdiğim benden en az 6-7 yaş büyük kadınlarla olmakk..
Sen kendinden 10 yaş küçük biriyle neden takılıyorsun? Ayrıca adamın kendi tercihi memnun değilsen teklifi reddedersin.
Yapılır neden yapılmasın zevk için mastürbasyon yapılmıyomu seksde yapılır mastürbasyon yaptıgın gibi
f*ck deniyor buna :D garantiye alıyor ama acemice akısına bırakması lazım :)
Kendinden kucuklerden hoslanman onunda buyuklerden hoslanmasi bu iliskiyi alevllendirebilir sahsen ve evet ask olmadan olabilir
Vur kaç yapacak işte seks dısında baska bi işe yaramayacagını bildiği için.
O da seksten başka işe yaramaz ama duygu olması başka bişey
Sen orsspu kaşmer olursun o hovarda arkadaki fark bu.
İşte kadın ve erkek faeklıdr diyen örümcek beyinlerden biris n e dym
Ben olsam seni hem sever hem de öyle 😈
Ne dersiniz tanışalım mı
Nerede bu olgun kadınlar bana yüz vermiyor. Haddinden fazla yakışıklı çekiciyim ama..
Daha önce deneyimin var mı?
yaştan dolayı olabilir amaç sadece seks
size göre tip önemli ya yap işte
Kesin ankaralı :)
yapar brdava
Yaşlar kaç?
Sıradan olur o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?