
Sevişme sırasında kendinin mi yoksa partnerinin mi daha fazla zevk almasını istersin?

Sevişme sırasında kendinin mi yoksa partnerinin mi daha fazla zevk almasını istersin?
Partnerimi daha çok düşünürüm diyen yalan söyler. En fazla iki tarafın da zevkini eşit gözetir insan. Kendisi zevk almazken partnerine zevk vermeye çalşmaz insan
🧐
Ön sevişme denen bir olgu var boşuna yapılmıyor...
Tek taraflı alınan keyif bir süre sonra diğer taraf için işkenceye dönüşebilir en azında alacağı haz zayıfladığı için sevişmekten soğuyabilir o yüzden iki tarafında hazzının doruklarda olacağı bir sevişme önemlidir
Birbirimize en yakın olduğumuz anları harcarsanız bir daha yakın olma şansını yakalayamayabilirsiniz
Ön sevişmeni uzun tut gerisi gelir
Cevap
19Cevap
Seks bencil olursa daha çok zevk verir esasen. Ama karşındakinin zevk almasına sebep olma, onu uçuranın sen olma hissi de paha biçilmez
Karşılıklı olanı güzel herşeyde olduğu gibi.
Ben tabi ki de partnerimin daha çok zevk almasını isterdim. çünkü onun zevk aldığını bilmek benim sayemde zevk aldığını tatmin olduğunu bilmek bana da zevk verirdi zaten çünkü diğer türlü bencillik oluyor bir de ben zaten kendim de zevk alabilirim istediğimde
Partnerin aldığı zevkle benim aldığım zevk doğru orantılıdır her zaman.. Zevk almanın kaynağı da bu zaten..
Yoksa mastürbasyondan farksız olurdu..
Sevisme sırasında matematik hesabı yapıyorsam yaşayarak yapmıyorum demektir..
İkimizin de eşit zevk almasını isterim hem onun bana karşı tutumu azdırışı hemde benim ona karşı yapışım yaptığımız seksin hakkını vereceğimizden eminim
Ben ona zevk vermeye odaklanıyorum her seferinde ve o zevk aldıkça ben kudurup daha da zevk verirken zevkin doruklarında birlikte orgazmı yakalayıveriyıruz. Tavsiye ederim.😎
Bencil değilim dişiliğimi yaşadığım gibi karşı tarafa da erilliğini hissettirmek isterim.
ikisini de isterim zevk almazsam zevk veremem, zevk vermezsem zevk alamam :)))
Partnerim zevk alması daha önemli çünkü o zevk almada ki sen de zevk alabilirsin
Onun zevk alması ve bunu izlemek beni daha mutlu eder gibi, bilemiyorum.
Her ikimizinde o zaman onu yapmamız için bir neden olmaz ki
Partnerinin zevkini üst noktada tutacaksın ki kendi zevkinden artsın. Önce partner
Ben şahsen karşımdakine zevk vermeyi daha çok seviyorum karşımdaki 4 5 defa orgazm olsun ben 1 kere boşalayım yinede kabul
Kendimin daha fazla zevk almasını isterim bu olursa zaten onun keyfine diyecek olmaz 😎
Henüz duyguları tatmadım ama bir kadına duygularını vere vere öpeceksin kadını okşaycaksın saçını okşaycaksın aşk oyunları kısacası önemli olan kadının mutlu olması erkek bir kadını mutlu ettikten sonra zaten mutlu olur
Almak için veririm...
Her ikimizin de zevk almasını tercih ederim.. Böylesi daha güzel olur..
Kendimin.
Partnerim önceliğim
Karşılıklı yani o zevk aldıkça bende alırım
Kadının hisleri daha önemlidir.
Partner varken ben kimim yaaa sadece partnerim
Eşit olsun xbsvd
Her iki taraf da karşısındakine sizevk vermeli
İkimizinde
Partnerimin
Karşılıklı olmalı
Partnerimin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?