
Kırmızı gören boğa etkisi mi oluyor ne oluyor? Neden kimyalar değişiyor? 😂

Kırmızı gören boğa etkisi mi oluyor ne oluyor? Neden kimyalar değişiyor? 😂
Bence bir ilgisi olduğunu sanmıyorum yani bu daha çok sevdiğiniz renklere göre değişiyor. ben mesela mor veya siyah rengi daha çok seviyorum. kırmızı çok dikkat çekiyor birde neden se aklıma ispanya ad düzenlenen boğa ile pelerin sallama geliyor :D veya it filminde ki kırmızı balon geliyor. bu yüzden de alakasız oluyor
Bak çekiyor ama sonuçta 😀
Evet gözüm sağdaki kadına kaydı çünkü :D
🤣🤣
Bence siyah baskın ama sessiz, daha gizemli bir hava katıyor. Kırmızı da tam tersi, daha tutku ve heyecanın simgesi. Hepsinin yanında ten rengine ne yakışıyorsa o tercih edilmeli. Ten rengi de çok çeşitli, beyaz, esmer veya buğday olarak ayrılsa da alt tonları da belirlemek gerekiyor ama genel olarak beyaz tenliler daha baskın renkleri tercih etmeli, mesela yeşil, koyu mavi, siyah, mor, zümrüt yeşili gibi. Tam tersi nude tonlarda olan renkleri de tercih etmemeli. Bununla paralel olarak da esmerler koyu renklerden kaçınmalı, mesela kahverengi, siyah, koyu mavi gibi, tercih edilecek renkler de daha çok nude tonlar, uçuk pembeler gibi. Buğdaylar da cilt alt tonları biraz daha sarıya kaçtığından, sarı, yeşil alt tonu olan renkleri tercih etmemeli. Hepsinin yanında benim rengim siyah sanırım, her koşulda daha hoş geliyor göze🫠
Vaaauvvv yok mu arttıran diyesim geldi 😀
Eline sağlık, epey detaylı olmuş 🙏
Seksilik denince akla gelen iki renk var benim için siyah ve kırmızı.
Aslında siyah daha gizemli ve karanlığı yansıtıyor ki çok severim.
Kırmızı kadının daha dışa dönük, daha aktif olacağı sinyalini veriyor diye düşünüyorum. Ki onu da çok severim.
Beyaz tenliler siyah biraz daha esmerler kırmızıyı giysin. Buğday tenlilere ikisi de çok yakışır bence.
Resmen analiz yapmışsın 😀 Eline sağlık 🙏
Analiz benim işim 😂😂😂
Ne demek 🎈
😂
Öff ekranı deleçem.
Niye yaaa 😀
Füzele bak kardeşim
Senin diyorlar
Senin tabi, senden yakışıklısını mı bulucam 😂
Heh yola gel hatun
😂
Teşekürler bayan
Ricalar yakışıklı 😂
Cevap
4Cevap
Kırmızı renginin etki edip insanlarin da buna yükselmelerini saçma buluyorum..
Siyah bence çok daha iyi..
Neden saçma? 🙃
Ben sevmediğim içinn onların sevmelerin anlamıyorum galiba
😀
Renklerle ilgili araştırmaların kırmızı üzerinde yoğunlaşmasını ise şöyle açıklıyor: “Kırmızı ile ilgili algıların oluşması önemli olaylarla ve tecrübelerle ilgili. Kırmızı, olgun meyvenin, karşınızdaki öfkeli yüzün, cinsel uyarılmanın rengidir.” Bu nedenle kırmızı daima hayatta kalmayla ilişkilendirilmiştir.
Ooo bilimsel cevap, severisss 🤩
Baş kısmı değiştirsen iyiymiş 😂
Üşendim😂
🤣
Görmek istemiyorum yap tekrar yazıcam🤣
Hahaha 😂
Maalesef o olunca yeniden yazılamıyor.
O aslında orada duruyor sistemde, biz görmüyoruz 😀
Aa evet öyleydi unutmuşum🤣
Giydiğin şey daha önemli bence ama tabi kırmızı öyle biraz
Neden öyle sence?
Sanmıyorum renk seçimi bence tenine uymalı ben kırmızı rengi pek sevmem
Hangi tene hangi renk uyar peki? 🙃
34 yaşına gelmiş milletin fotolarıyla fake hesap kullanmaya utanmıyorsunuz galiba
Utanmıyorum, çünkü şu anda sen nasıl mavili hesapsan, ben de pembeli oldum, bunu da ona uydurdum.
Yarın yine mavili ve real olacak 😂
Olsun yine de insanların fotoları ile fake hesap açmak hoş değil
Anlamıyorsun galiba.
Hesap fake değil.
Sadece bir günlük fotoyu kullanmak.
Bu kişi de zaten ünlü, bedava reklamı oluyor bilse memnun olur 😂
Hesap Fake değil anladım. Ama bir günlük de olsa hoş değil onu diyorum. Neyse
Sana göre olmayabilir 🙃 Biz epey eğlendik 😀
Abazaların yorumları mı eğlendirdi
Hayır mavili olan pembelilerin 😀
Hem o abaza değil abazandır. Abaza bir millettir, abazan ise kastettiğin şeydir.
Peki sen tanımadan bilmeden yargılama hakkını kimeden alıyorsun? 🙃
1 günlük de olsa yanlış yanlıştır ama anlayacak birisi mi var ki anlatıyorum
Sana göre yanlış olan herkes için yanlış olmuyor. Bunun yargılamasını da sen yapamaz, kimseye akıl vermezsin. Sorarlarsa söylersin.
Sana düşmez.
Asıl bu utanılması gereken bir şey bizim sitenin şakasına eşlik etmemiz değil.
Önce haddini bilmelisin...
Sen haddini bil. İnsanlara haddini bildirmek kalmadı. Ailenizden akrabanızdan birisi ünlü olsa demek böyle sitelerde millet fotosunu koyup gezinse şakaya katılacaksınız. Sizin seviyeniz bu imiş iyi geceler
Ben gidip sana yazmadım, gelip burada utanma kelimesini kullanan sensin, demek ki had bildirmek yetkisini kendinde gören de sen olmuşsun.
Katılırım katılmam, vardır veya yoktur bu seni ilgilendirmez. Hatta kimseyi ilgilendirmez.
Seviye? Hangi seviye şunları yazan seviye mi? 😂
İyi geceler diyemeyeceğim...
Tabi yazamazsın. Boş işle uğraşan sensin sana ben yazdım o yüzden. Yazmaz olaydım böyle rahat insanlara. Sozo olgolandormaz. Kötülüğü görünce siz susabilirsiniz elbet benim ahlak seviyem yetmedi kusura bakmayın
Aynı sitedeyiz, aynı şekilde yazıyoruz ve benim boş olduğunu iddia ettiğin soruma cevap yazıyorsun ama seninki boş olmuyor mu? 😂
Kötülük anlayışın da, ahlak anlayışın da sıkıntı, hatta iletişimin bile sıkıntı 😀
Bir daha seni ilgilendirmeyen, muhattabın olmayan konularda yazmamayı öğrenirsin bu ders olsun sana.
Boş olması sitede soru sormak yorum yapmak değil yaptığın bu profil hareketi foto çalıp soru sormalar bunlar boş. Hadi bunu yapan insana yorum yapmam benim hatamdı. Hadi git kenarda ağla.
Benim aldığım tek ders kendime yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmamaktır şu hayatta sizin gibi ahlak anlayışı olmayan insanlar zorlanır
Foto çalma dediğin internette ilan bir ünlü fotosu, calma olsa site izin vermez daha bu konuda bile bilgin yok.
Şu bilgisizliğine bakmadan üslupsuzluğuna bakmadan karşıdakine ahlaksız ve ağla yazan sensin ama ağlayan ben mi olacağım 😂
Yazık...
Bu son mesajımdı, çoook çekeceksin bu hayatta...
Bu hayatta herkes çeker imtihan dünyası. Böyle boş yorumları nereden buluyorsan!!! Aynen çalmışsın, internette olan fotoğrafla Fake kılığına girip dalga geçmek çok normal bir davranış ya.
Hayır kırmızıyla alakalı değil bence yakışana yakıştıranaa bir de beyaz ten olacak ya net :)
Kırmızı için mi her renk için mi? 😀
Mor siyah kırmızı bunlar beyaz tennler için bence yaa 😁
Benim ilk aklıma gelen siyah, kırmızı oluyor
Sorunun Görüşlerine baktımda bazılarınkide öyleymiş
Yanlız değilim😂
Öyle, en favori iki renk galiba 😀
Ben siyah diyorum.. 🖤
Sana siyah yakışıyor 😀
Ne zaman gördün.. Wc'de mi baktın edepsiz.. 😂
Hahaha 🤣
Bence ten rengi daha tahrik eder 😄
Sana nasıl renk lazım bilgili abi 😂
Renk farketmez ten olsunda 🤣🤣
Sen kaptırdın iyice kendini 😀
Biraz öyle oldu 😂
Bence siyah da gayet çekici
Siyahın adı kırmızının tadı, aman yok o başka bir seydi galiba 🤣
Giyeriz 😂
Siyah bence
Neden siyah? 🙃
Yani yırtıcı güzel bir renk göze hitap ediyor
Öyle bir şey yok 😃
Ne demek Şakir'e çay yok 🤣
Vardır Şef sağa sola bir bak yaaa 😂
Yoktur 😀 sadece giyim tahrik eder rengi frktmz
Bu giyim tahrik edici mi peki? 😂
Abiye giyerse tahrik eder bence aşırı derecede ve bacaklar pürüzsüz ise
Sen de az değilsin 😂
Deneyim diyoruz biz ona 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?