Neden tanıştığım erkeklere evlenmeden olmaz dediğimde bana deliyim gibi bakıyorlar?

Soyledigimde neymis sen ailenin lafindan hic cikmamissin ya otuzuna kadar birini bulamazsan boyle mi yasiyacaksin diyo sizce hakli mi?
Neden tanıştığım erkeklere evlenmeden olmaz dediğimde bana deliyim gibi bakıyorlar?
Cevapla