Erkek arkadaşımın bu tutumunu siz olsanız nasıl değerlendirirsiniz?

Kendisi 32 yasinda ben ise 22... Daha once uzun sureli bi iliskisi olmus ama terk edilmis ondan sonra unutmak icin bir baskasiyla nisanlanmis ama yaptiginin hata oldugunu da kabul ediyor ve ayrilmislar. ardindan annesi bir kiz bulmus evlenmis ve ilk yildan itibaren kavga gurultu hic anlasamamislar 3. yilin sonunda ayriliyor simdi.22 yasimdan beri en buyuk hayalim aile kurmak cocugum olsun istiyorum bu yuzden hep acele ettim hata yaptim diyor.

Bizim iliskimizde de bu bosanma asamasindayken tanistik bir daha asla iliski falan yasamam kimseyle tovbe diye dusunurken benimle hic beklenmedik sekilde isler ilerledi. simdi kendini kaptirmak istemiyor birbirimizi yavasca taniyalim diyor. ben ise duygusal olarak cok yuksegim o da farkinda. ciddi ilerleyecegimize kesin gozuyle bakmadan da benimle birlikte olmak istemiyor (bakireyim diye) olur da bir sey ters giderse vicdan azabi cekermis. ben hatta zorluyorum bu tutuyor dun gece cok israr ettim. asla yapmiyor.

Erkek arkadaşımın bu tutumunu siz olsanız nasıl değerlendirirsiniz?
Cevapla