Kendisi 32 yasinda ben ise 22... Daha once uzun sureli bi iliskisi olmus ama terk edilmis ondan sonra unutmak icin bir baskasiyla nisanlanmis ama yaptiginin hata oldugunu da kabul ediyor ve ayrilmislar. ardindan annesi bir kiz bulmus evlenmis ve ilk yildan itibaren kavga gurultu hic anlasamamislar 3. yilin sonunda ayriliyor simdi.22 yasimdan beri en buyuk hayalim aile kurmak cocugum olsun istiyorum bu yuzden hep acele ettim hata yaptim diyor.
Bizim iliskimizde de bu bosanma asamasindayken tanistik bir daha asla iliski falan yasamam kimseyle tovbe diye dusunurken benimle hic beklenmedik sekilde isler ilerledi. simdi kendini kaptirmak istemiyor birbirimizi yavasca taniyalim diyor. ben ise duygusal olarak cok yuksegim o da farkinda. ciddi ilerleyecegimize kesin gozuyle bakmadan da benimle birlikte olmak istemiyor (bakireyim diye) olur da bir sey ters giderse vicdan azabi cekermis. ben hatta zorluyorum bu tutuyor dun gece cok israr ettim. asla yapmiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer