Seks hayatım olmadığı için bebek yapma sürecinde sıkıntı yaşar mıyım?

Öncelikle merhaba :) ben 30 yaşında bekar bir kızım ve bakireyim. Sevgilimle 1-2 sene içinde evleneceğiz. Seks hayatım olmadığı için bebek yapma sürecinde sıkıntı yaşar mıyım? Yumurtalıklarım küsmez dimi yani çok korkuyorum olmaz diye lütfen bilen kişiler görüş paylaşsın teşekkürler şimdiden.
Seks hayatım olmadığı için bebek yapma sürecinde sıkıntı yaşar mıyım?
Cevapla