
40 yaşına kadar sevişmemiş bir insan geçliğine baktığında pişmanlık arar mı?

40 yaşına kadar sevişmemiş bir insan geçliğine baktığında pişmanlık arar mı?
Ben 30 yaşındaydım inan ki o kadar pişman olduğumu hissediyorum ki zaten aşk denilen şey cinsellik olmuş daha romantizm sevgi falan kalmamış yüzüme bakan olsa emin ol yaşamak isterim o bilene yok para vererek yaptırayım desen o bile beğenmiyor herkes tipe bakar olmuş
Evet pişmanlık arar ben 22 yaşındayım şu an bile sevişmediğim için çok pişmanım yani aşkı saldım zaten aşka inancım kalmadı da en azından bir kez olsun şu duyguyu yaşasaydım.
Ya bunlar göreceli şeyler bence ya canınız ne zaman istiyorsa ozamn sevin sevişin kimene yani ôzel hayatınız sizi ilgilendirir bedeniniz tercihleriniz sizden başka kimsenin sôz hakkı olamaz
Cevap
5Cevap
Son pişmanlık neye yarar dırırımmm
Kendi tercihiyse evet, pişman olabilir.. Tabii farklı sebepleri de olabilir.. İnancı gereği yapmamıştır mesela..
40 yaşında karşısına onu çok mutlu eden biri çıkarsa Tabii ki Neler kaybetmişim diye Arar
arar bence yazın dondurma yemekle kısın bırmı
Geçti o tren pişman olsa kaç yazar
Pişman olmazdim hayır
Arar bence
Çok ama çok arar
Arar
Ariyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?