Uzaktayken çok istekliyken buluşunca neden pek iyi olmaz?

Sevgilimle farklı şehirlerdeki birbirimizi çok özlemiştik, birçok kez tlfnda fazla tahrik olmuştuk ama buluşma günü sevişmemiz o kadar da tutkulu geçmedi. İlki çok kısa sürdü zaten ikincisi de zor sertleşmiş 3. sertleşti ama bosalmadı. Hayal kırıklığına uğradım. Bu durum normal mi?

Uzaktayken çok istekliyken buluşunca neden pek iyi olmaz?
Cevapla