Cinselliği artık yaşamıyoruz ve birbirimize tahammülümüz yok. Bitirsek mi sizce?

Cinselliği artık yaşamıyoruz ve birbirimize tahammülümüz yok ve birbirimizi takmıyoruz
Cinselliği artık yaşamıyoruz ve birbirimize tahammülümüz yok. Bitirsek mi sizce?
Cevapla