Cinsel Yaşam Erkekler, cinsellik yaşamış ve yaşamamış iki kıza davranışınız aynı mı olur? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yoksa farj etmez mi Aynı olur Farklı olur Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Erkekler, cinsellik yaşamış ve yaşamamış iki kıza davranışınız aynı mı olur? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. Evet benim aynı olur yani benden önce ilişki yaşaması hiç önemli değil benim için. geçmişini sorgulamam. 0 0 Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 15,4b cevap paylaştı. benim için çok farklı olur en azından görüş olarak aradaki farkı kişilerdeki heyecanın farklılığı bile belli olur 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Hangisini tercih edersin Yorumla samedjackson +1 yıl ben hiç yaşamadım onun için yaşamayan birini isterim Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim yorumun için bence de doğrusu bu Yorumla samedjackson +1 yıl rica ederim benim düşüncem burada daha çok ilklerimizi birlikte yaşama isteği onun dışında diğer ilişkilerimde tabiki başka kişilerle yaşamış insanlarla da deneyebilirim ama önceliğim değil şu an icin Yorumla Soran +1 yıl Hakkında hayırlısı olsun Yorumla samedjackson +1 yıl sağ ol Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Tabikide ayni olmaz birisi tecrübeli digeri tecrübesiz oldugu için yaklasimda farklı olur. Sen tecrübeli misin değil misin peki 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Değilim Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İkisi ile de yapmaya çalışırım ama yapmamış ile eziyet oluyor boşu boşuna 0 37 Yorumla Soran +1 yıl Niye eziyet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İkna olmuyor çünkü, ben yalan söyleyemiyorum, o yüzden direkt haram süt emmiş kötü aile kızı arıyorum Yorumla Soran +1 yıl Açık sözlülük😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hâlâ şerefsiz diyorlar ama 😅 Yorumla Soran +1 yıl En azından ne aradığını biliyosun ve anladığım kadarıyla hayal kırıklığı bırakmıyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen hangisisin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Baştan ne istediğimi belli ediyorum, yüzüne sevme benden sana olmaz, tek amaç o diyorum yani Yorumla Soran +1 yıl Yaşamamış Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boşa kasıyorsun bence, iki tarafa da eziyet Yorumla Soran +1 yıl En doğrusu herkes beklentisine göre devam eder Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim hep beklentim aynı, birine ikinci gece niyeti bozuyorsam, diğer tarafa bir hafta sonra falan olur, fark o Yorumla Soran +1 yıl olacağı belli yani eninde sonunda Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olur mu olmaz mı karşı tarafa kalmış ölçüsü ama ben hepsine aynıyım Yorumla Soran +1 yıl Onu anladık🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Seni görsek olur mu Yorumla Soran +1 yıl Yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sıkıcı hatun Yorumla Soran +1 yıl Sen sıkıcı olmayana git🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Onlar can 😅 Yorumla Soran +1 yıl Tabi tabi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Valla bak, tesettürlü hatun tamamen zaman kaybı, ihtimal çok düşük Yorumla Soran +1 yıl Ona nereden geldin şimdi millet atıp tutuyor kapalılar harika bilmem ne diye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kim mükemmel diyor be Yorumla Soran +1 yıl Buradakiler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır be, yav özellikle düzgün sevgili isteyende akıl yok, 30 kişi ile oluyorsun, o kızın sonu zaten sen değilsin Yorumla Soran +1 yıl Ne tavsiye edersin evlilik isteyen bir kıza Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayatını yaşasın, kocası oradan oraya koşuyor, o da mutlu etmeyi öğrensin Yorumla Soran +1 yıl Nereden biliyosun belki temiz birini bulacam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sıkıcı la Yorumla Soran +1 yıl Sıkıcıysa git tutan yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle erkek yani Yorumla Soran +1 yıl Değil iki kişi de kendini de bana sakladıysa, onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sınırsız mı Yorumla Soran +1 yıl İki kişi arasında sınırsız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben en büyük bakireyim, hatta Meryem anadan bile daha çok 😳 Yorumla Soran +1 yıl Çok komik🤣 Yorumla Soran +1 yıl Yok sağol Yorumla
NNoktalıVirgüll Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 93% +1 yıl hiç yaşamamış birine daha sakin yaklaşmak lazım. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl mesela brine daha mi seviyeli yaklaşırsınız Yorumla NNoktalıVirgüll +1 yıl seviyeli demiyelim daha temkinli diyelim. Yorumla Soran +1 yıl Mesela diyalog nasıl gelişir ne demeye ya da dememeye dikkat edersiniz Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yaşamamış olana kıyamayız yaa 0 3 Yorumla Soran +1 yıl 🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle olmalı değil mi amaaa😄😄 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle Yorumla
Erkekler Ne Diyor
Evet benim aynı olur yani benden önce ilişki yaşaması hiç önemli değil benim için. geçmişini sorgulamam.
benim için çok farklı olur en azından görüş olarak aradaki farkı kişilerdeki heyecanın farklılığı bile belli olur
Hangisini tercih edersin
ben hiç yaşamadım onun için yaşamayan birini isterim
Teşekkür ederim yorumun için bence de doğrusu bu
rica ederim benim düşüncem burada daha çok ilklerimizi birlikte yaşama isteği onun dışında diğer ilişkilerimde tabiki başka kişilerle yaşamış insanlarla da deneyebilirim ama önceliğim değil şu an icin
Hakkında hayırlısı olsun
sağ ol
Tabikide ayni olmaz birisi tecrübeli digeri tecrübesiz oldugu için yaklasimda farklı olur. Sen tecrübeli misin değil misin peki
Değilim
Hayır
İkisi ile de yapmaya çalışırım ama yapmamış ile eziyet oluyor boşu boşuna
Niye eziyet
İkna olmuyor çünkü, ben yalan söyleyemiyorum, o yüzden direkt haram süt emmiş kötü aile kızı arıyorum
Açık sözlülük😂
Hâlâ şerefsiz diyorlar ama 😅
En azından ne aradığını biliyosun ve anladığım kadarıyla hayal kırıklığı bırakmıyorsun
Sen hangisisin?
Baştan ne istediğimi belli ediyorum, yüzüne sevme benden sana olmaz, tek amaç o diyorum yani
Yaşamamış
Boşa kasıyorsun bence, iki tarafa da eziyet
En doğrusu herkes beklentisine göre devam eder
Benim hep beklentim aynı, birine ikinci gece niyeti bozuyorsam, diğer tarafa bir hafta sonra falan olur, fark o
olacağı belli yani eninde sonunda
Olur mu olmaz mı karşı tarafa kalmış ölçüsü ama ben hepsine aynıyım
Onu anladık🤣
Seni görsek olur mu
Yok
Sıkıcı hatun
Sen sıkıcı olmayana git🤣
Onlar can 😅
Tabi tabi
Valla bak, tesettürlü hatun tamamen zaman kaybı, ihtimal çok düşük
Ona nereden geldin şimdi millet atıp tutuyor kapalılar harika bilmem ne diye
Kim mükemmel diyor be
Buradakiler
Hayır be, yav özellikle düzgün sevgili isteyende akıl yok, 30 kişi ile oluyorsun, o kızın sonu zaten sen değilsin
Ne tavsiye edersin evlilik isteyen bir kıza
Hayatını yaşasın, kocası oradan oraya koşuyor, o da mutlu etmeyi öğrensin
Nereden biliyosun belki temiz birini bulacam
Sıkıcı la
Sıkıcıysa git tutan yok
Öyle erkek yani
Değil iki kişi de kendini de bana sakladıysa, onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım
Sınırsız mı
İki kişi arasında sınırsız
Ben en büyük bakireyim, hatta Meryem anadan bile daha çok 😳
Çok komik🤣
Yok sağol
hiç yaşamamış birine daha sakin yaklaşmak lazım.
Nasıl mesela brine daha mi seviyeli yaklaşırsınız
seviyeli demiyelim daha temkinli diyelim.
Mesela diyalog nasıl gelişir ne demeye ya da dememeye dikkat edersiniz
Kendi kararı diye düşünürüm bir şey demem
Yaşamamış olana kıyamayız yaa
🤣
Öyle olmalı değil mi amaaa😄😄
Kesinlikle
ikiside insan
Aynı
Aynı olur