Bir erkeğin tekrar içinden gelerek yaklaşabilmesi için ne olması gerekiyor özlemek vb?

6 aydır tanışıyoruz sevgili gibiydik kafalarımız uyuşuyor beraber gülüyoruz eğleniyoruz çok güzel anlaşıyorduk cinsellikte vardı ama 1-2 aydır aramız çok iyi değildi ben tartışma esnasında sürekli uzattığım ısrar ettiğim için uzaklaşmıştı eskisi gibi ilgili değildi iletişim yoktu ben geçte olsa daha dikkatli olmaya çalıştım her buluştuğumuzda ufak bir şeylerim oluyordu ama insan bir anda değişemez ama elimden geleni yapıyordum kendi içinde çabalamış her buluşmada beni gözlemlemiş ama bana yansıtmadı içinden gelmediği için adım atmıyordu buluşma teklifi eden bendim ama oda her seferinde geliyordu bende ona içinden adım atmak yazmak gelmiyor ama kendi içinde bi çaba gösteriyorsan bunu bana yansıtmalıydın ben sana adım attığımda senden de bir şey görebilmeliydim insanın tekrar ısınabilmesi içinden gelmesi için vakit geçirmesi konuşabilmesi gerekiyordu buluşmaya gelmenle sadece çaba göstermiş olamıyorsun dedim haftada 1 ya da 2 haftada bir buluşuyorduk konuşma olmuyordu genellikle beraber kalıyorduk cinsellik yaşanmasa bile ama bu yetmiyor işte oda ben ısınamıyorum içimden gelmiyor konuşmak istemiyorum olmuyor hiçbir şey değişmiyor değişmeyecek dedi eskisi gibi ısınabilmesi içinden gelmesi için sanırım ilk önce özlemesi lazım onun içinden sessizleşmem gerekiyor

Bir erkeğin tekrar içinden gelerek yaklaşabilmesi için ne olması gerekiyor özlemek vb?
Cevapla