Güncellemeler
+1 yıl
Pis bir sapığım belli ki nasıl düzelebilirim?
Benim hastalığım bu. Yaşıtlarımdan çok benden büyük erkekleri çekici buluyorum. 35-45 arasındakileri. Ne biçim bir durum bu. Okulda hoşlandığım kişi pek olmuyor benden 20 yaş büyüklere ilgi duyuyorum. Bir kere 34 yaşında biriyle oldum. Utanmasam 40 yaşında biri ile olacağım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
seni 34 de durduran ne oldu bir de utanmadan 34 yapmışsın 40 olmadan 6 yaş farkta seni utandıran şey ne oldu 😂😂😂
Ya onu da hatırladıkça utanıyorum.
sapik olman kimsenin umurunda değil açıkçası sen eğer suanki halinden memnunsan sorun yok memnun değilsen de ne istediğini en iyi yine sen bilirsin kendi aklını fikrini bedenini kullan
Yapma yaşıtlarınla ol gerçi bende 40yas altına bakmıyorum da 😅
Yapacak bişey yok çünkü bu senin bilinç altına yerleşmiş
Mutlu olabiliyor musun kendini rahat güvende hissedebiliyor musun onemli olan o
Senin gibi pis bir sapık düzeltebilir bunu ancak:)
Bu hastalık değil tercih.. sapık olduğunu düşünmüyorum
Zevkler ve renkler tartışılmaz senin bileceğin iş ama agzının tadını da biliyorsun
Olır senin yaşlarda herkea aynı şeyi ister
İster de herkes kendi yaş grubuyla birlikte oluyor.
Onun nedeni insan çokta yoracak çift istemez. Hele de erkekler o yüzden kendi yaş gurubu ister olgunluk iyidir
olabiliyor. benim de küçük sevgililerim oldu.
En fazla kaç yaş fark oldu? Ben 19 yaşında 34 yaşındaki adamla ilk cinselliğimi yaşadım.
ben 35 yaşındayım o da 18 di. ama fenaydı :)
Normal değilsin
erkekten anlıyosun
Zamanla düzelir belki
gece gece iştah kabarttın 😂
Sapıklık değil beğeni ve zevk bu
Son zamanlarda bu çok oluyo
30 a 19 oldu. Yani olabilir ne var bunda.
Bende kendimden büyük
Çoğu kişi böyle düşünüyor galiba
bendende hoslanirsonmi
Evli onalar şeytan 😀
boş ver sayilari keyfine bak..
yat uyu velet
sen kimsin prenses bi tanısaydık seni :)
Normal bebeğim
36 kurtarır mı
En doğrusu ama sohbet sevmiyorsun
Bence normal bişey
Degiaij
Kötü bişey değil bebve