Sevgilinizle onca özel şeyler yaşamanız ona aitmişsiniz gibi hissetirmez mi?

Benim demez misiniz? Yoksa öyle şeyler normal gelir size evlenince mi bana ait diye düşünürsünüz? Sevgilimle ilklerimi yaşadım ben sana ait hissediyorum sen de banaa aitsin benimsin dedim daha değilim evlenince diyor ya. Onca öpüşmeler dokunmalar birbirimizin her yerini gördük sadece o şey olmadı. Bana çok özel geliyor böyle şeyler ama ona değil mi
Sevgilinizle onca özel şeyler yaşamanız ona aitmişsiniz gibi hissetirmez mi?
Cevapla