Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim kadın yapacağınız yorumu si...
Cinsel hayatımız var ama daha bir ay bile olmadı samimiyeti geçmiyor bilmiyorum sebebini
1 ay olmadan tepişmeniz normal de aşık olması mı normal değil arkadaşım? 1 ay olmadan cinsel ilişkiye girmen mesele değil de bu soruyu sorman mesele. Yani beyin kukudan daha önemlidir her zaman.
Cevap
8Cevap
Bence çok hızlı
Sevgilisiniz cinsel hayatınız var yanii ne olmasını bekliyordun nefret etmesini filan mı
çabucak sana bağlanmış demek ki
Olabilir adam dikmiş dikmiş aşık olmuştur
Erkek adamın fikri bellidir baştan
Belkide doğru soyluyordur
1 ay mı çok bile :D
Bence yalan soyluyor
Ona zaman tanı
Bağlanmış demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?