Kızlar erkeklerin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz?

Kızlar erkeklerin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz?

Erkekler yok, şiddet yok, taciz yok. Rahatça ve özgürce giyinen güzel kadınlar, birbirini destekleyen kızlar, lezbiyenlik...

İster miydiniz

Evet cennet gibi 😅
Yok, bana oradan bir tane erkek sar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar erkeklerin olmadığı bir dünyada yaşamak ister miydiniz?
Cevapla