Kadınların cinsellik sonrası mağdur rolüne bürünmesi sağlıklı mı?

Kocaman insanlarız kendi hayatlarımızı kendi tercihlerimizle yaşıyoruz. Kimse bize zorla bir şey yapamaz veya yaptıramaz değil mi? O halde neden bir ilişki bittiğinde eğer cinsellik yaşanmış ise bazı kadınların kandırıldım/kullanıldım yanılgısı oluyor? Sizi o ilişkide buna zorlayan ne? Hayır dediğinizde anlamayan birini terk etmemek de sizin tercihiniz değil mi? Ben gerçekten sinirleniyorum bu duruma. Neden kadınların iradesi olamaz gibi bir algı var? Benim kendi rızamla biriyle sevişmem onun beni kandırmasından aptal yerine koymasından daha mı kötü?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca, soruyu tartışmaya açık sordum kadınlara karşı aşağılayıcı görüşler gelirse kaldırırım. Kimse size böyle bir hak tanımıyor.
Kadınların cinsellik sonrası mağdur rolüne bürünmesi sağlıklı mı?
Cevapla