Kendini degistirip sizinle cocugunuzla ilgilenmeyen bir esle surekli telefon sohbet muhabbet yok birlikte birsey teklif edince sizi sinirli ve kavga edecek bir sekilde reddediyorsa onunla birlikte uyumanin ne manasi var? Dogru degil mi arkadaslar. Bakinca agir birsey gozukuyor ama benim butun gunumun guzel gecmedigi adamla niye bide ayni yatakta uyuyayim biraz tepki veriyorum oglumuda yanima aldim dun kocaman soguk yatakta uyuyup dusunsun bakalim belki biraz aklanir siz ne diyorsunuz? Buarada cinsel iliski guzel bisey ama gunun sorunlarini cozemiyor maalesef bencr biraz icini bensizlik korkusu kapsin
Güncellemeler
+1 yıl
Onun cok isarari uzerine onunla birlikte yatiyorum, ustelik benim bir teklifimi kabul edip eyleme gecerek birseyler yasadik Şu an mutlu mutlu uyuyabilirim. Iyi geceler KS çet
Kocamla yatakları ayırdık, hep tartışma halindeyiz. Günüm güzel geçmiyorsa yatakları da ayıralım dedim, sizce biraz akıllanır mı?
eline maalesef bir şey gçmez. daha kötü olur. adamı yola getirmek için kadınlığından mahrum bırakman adamı daha çok iter.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende uzak kaliyorum ona karsi sadıksam oda bana sadık olacak tam tersi olursa o zmaan her harukalde yapar yolu ordadir daha 21 im o dusunsun bence yapmaz diyemiycem cunku kendimden baska herkesten hersey beklerim bir kere esimin beni dovmesiyle tecrube edindim.
sadakat ile ne alakası var. yatağı ayırdın diye başka kadına koşmaz. koşacak bir adamsa zaten hayatına yazık etmişsin. sağlıklı iletişim kurmanın yolu bu değil. vazgeçmiş olsan tamam derim içinden gelmez. ama sen adamı yatağına almayıp yola getirmeye çalışıyorsun. bir kadın için onur kırıcı bir refleks en başta.
Ben biraz sogudum ve diyorum ki size yatakta da bazen gun icerisindeki sorunlari bana soyleyip modumu dusuruyo benim bebegim geceleri kalkiyo onu doruyuyorum bir insan buyutuyorum eve bakiyorum o kendini toplayacak birden cok sorunlarla bas edemem ben kafam rahat olacak tartismayi sevem birisi degilim.
Yatakta birbirine sarilip cinsel iliski yasamamiz bu sorunu halletmiyor gunun yansimasi olarak canim istemiyo soguyorum biraz ozlem lazim alan taniyorum ona gun icinde kus gibide davranmiyorum
Bugun lutfen yanimda uyu dedi benden kustun mu? Cok guzel yemek yapmissin karicim falan dedi oglumuzu opup bu cok tatli degilmi uzandigim zaman yanima uzandi yuz vermiyorum
Yatak ayırmak yanlış olur bence. eyleme geçtiği teklifin neydi ki ne yaşadınız?
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
birlikte uyumayi teklif etti, sonra benle bisey yasamak istedigini soyledi. Once kararliydim sonra yogun israr uzerine kabul ettim sosyal medya hesabini kapatmasini istedim ve bidaha bana kaba davranirsa uzun bir sure yataklarimizi ayiracagimizdan bahsettim Cunku ( ben onun mali degilim. )
Tehtidkâr cümleler çok yanlış bence karı koca arasında o da senin malın değil unutma ama başka yerde yat yanımda yat diye elinde oynatıyorsun ama çok yanlış bu yol yol değil evlilik yaşıyorsunuz evcilik değil ki bu hareketler çok yanlış bence bana göre evlensem karım bana uzun süre yatak ayırcam dese ben soğurum muhtemelen o insandan beni yatakta tehtid edip korkutmaya çalıştığı için😒
Ne yapacam taktigi ya canım sıkkın zaten ben ilgimi birakinca o tamaamen birakiyo hic de mutsuz degil akilda etmiyo bu kadinin ilgiye ihtiyaci var diye delircem bugun oglum kafasini vurcu diye kapiya adi srfsiz dedi bana
Onun anlayacagi dilden konusurum merak etme. Yine karakolluk olur. Zaten ona simdi dosya acildi. Benim tarafimdan bir tane daha ihbar alirsa 1 yil 4 ay hapis yatacak.
Yataklar ayrılınca aldatma başlar demedi deme kendinizi toparlayin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben yapmiyosam yataklari ayirmissak bile o da yapmayacak 8 ay gurbet cektik bir kere birinin gozunin icine bilr bakmadim onin icinde gecerli eger yapan bi admasa her turlu bi zaman dilimdine yapacakti zaten ben 21 yasindayim o dusunsun
Yani ters tepebilir bence. Soğukluk daha da şiddetlenebilir.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Umrumda degil. Etkiye tepki. Ben onun mali degilim istedigi gibi davranamaz bana saygi gosterip ogluma bana sevgisini ilgisini gosterecek yoksa kendisi bilir.
Sadece siddet oldu o da ilac kullanmadigi icin Şu an iyi gibi ona yaptigi seyleri normallestirmek istemiyorum her defasinda kendini toplssin ben ona karsi kibar biriyim onun karisiyim diye bana istedigi sekilde davranamaz
Bu konuda haklısın. Evli veya değil insannveya hayvan şidderin her türlüsüne karşıyım. Eşin seni dövdüyse bunu kabullenmiyorsan evlilik hayatı boyu hep üzüleceksin. burada iki yolun var. Ya susmak ya da boşanmak. Bu noktaya sizi getiren kişi eşin. Bunu yapıp yapmamak eşinin takdiri. Eğer yapıyorsa sonucunada katlanmalı. Yatak ayırmakla keşke düzelse. Bu farklı bir konu
Normalde cok operim sarilirim guzel soz soylerim ama bana bikere dovecek sekilde siddetli kızdı bidaha boyle yapmiycaksin diye sogudum bence biraz ara vermek lazim ayni ev icerisinde olsada alan taniyorum birbirimize evlilik laylaylom degil
Ne yaparsanız yapın ama yatakları ayırmayın. Yanlış bir hareket
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama gunumuz kotu geciyo yataktada cok sorular soruyor ben sıkıldım odada rahatim sosyal medya hesabim yok o kendine acmis ben istemiyorum uzerime firliyo resmen eskiden hemen kapatirdi nasil istersen oyle olsun derdi
Maşallah sen çok gençsin ama evliliğin temeli cinselliktir tabi buna öncülük erkek eder aslında iyi olmasını erkek sağlarda yatakları ayırman iyice araya soğukluk girmesi demek ayrılma anlamına geliyor
Severek evlendik benden yana sıkıntı yok ama esim hep degisik o yuzden tavrimi ortaya koydum bana kaba davranmasin diye yatakalari ayirmak guxel fikirmi sizce
Akillanmiyor haklisin... evlenmeden once degistirecegimi dusunuyodum. Ama Şu an imkansiz birsey oldugunu biliyorum. Atalarimizin bir sozu var 7'de neyse 70'nde o. Cok dogru.
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Kocamla yatakları ayırdık, hep tartışma halindeyiz. Günüm güzel geçmiyorsa yatakları da ayıralım dedim, sizce biraz akıllanır mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
eline maalesef bir şey gçmez. daha kötü olur. adamı yola getirmek için kadınlığından mahrum bırakman adamı daha çok iter.
Bende uzak kaliyorum ona karsi sadıksam oda bana sadık olacak tam tersi olursa o zmaan her harukalde yapar yolu ordadir daha 21 im o dusunsun bence yapmaz diyemiycem cunku kendimden baska herkesten hersey beklerim bir kere esimin beni dovmesiyle tecrube edindim.
sadakat ile ne alakası var. yatağı ayırdın diye başka kadına koşmaz. koşacak bir adamsa zaten hayatına yazık etmişsin. sağlıklı iletişim kurmanın yolu bu değil. vazgeçmiş olsan tamam derim içinden gelmez. ama sen adamı yatağına almayıp yola getirmeye çalışıyorsun. bir kadın için onur kırıcı bir refleks en başta.
Ben biraz sogudum ve diyorum ki size yatakta da bazen gun icerisindeki sorunlari bana soyleyip modumu dusuruyo benim bebegim geceleri kalkiyo onu doruyuyorum bir insan buyutuyorum eve bakiyorum o kendini toplayacak birden cok sorunlarla bas edemem ben kafam rahat olacak tartismayi sevem birisi degilim.
Yatakta birbirine sarilip cinsel iliski yasamamiz bu sorunu halletmiyor gunun yansimasi olarak canim istemiyo soguyorum biraz ozlem lazim alan taniyorum ona gun icinde kus gibide davranmiyorum
insanlar zaten tartışmadan hoşlanmazlar. sana hak veriyorum. bunalmışsındır. ancak yaptığın bir işe yaramaz diyorum.
Bugun lutfen yanimda uyu dedi benden kustun mu? Cok guzel yemek yapmissin karicim falan dedi oglumuzu opup bu cok tatli degilmi uzandigim zaman yanima uzandi yuz vermiyorum
Yatak ayırmak yanlış olur bence. eyleme geçtiği teklifin neydi ki ne yaşadınız?
birlikte uyumayi teklif etti, sonra benle bisey yasamak istedigini soyledi. Once kararliydim sonra yogun israr uzerine kabul ettim sosyal medya hesabini kapatmasini istedim ve bidaha bana kaba davranirsa uzun bir sure yataklarimizi ayiracagimizdan bahsettim Cunku ( ben onun mali degilim. )
Tehtidkâr cümleler çok yanlış bence karı koca arasında o da senin malın değil unutma ama başka yerde yat yanımda yat diye elinde oynatıyorsun ama çok yanlış bu yol yol değil evlilik yaşıyorsunuz evcilik değil ki bu hareketler çok yanlış bence bana göre evlensem karım bana uzun süre yatak ayırcam dese ben soğurum muhtemelen o insandan beni yatakta tehtid edip korkutmaya çalıştığı için😒
Şu an yataktayim beyefendi salonda facebookta takiliyo gelde sinirlenme yataklari ayirirsam en azindan beklentimde yok olmus olur
Çözelden yaz istersen taktik verebilirim
Ne yapacam taktigi ya canım sıkkın zaten ben ilgimi birakinca o tamaamen birakiyo hic de mutsuz degil akilda etmiyo bu kadinin ilgiye ihtiyaci var diye delircem bugun oglum kafasini vurcu diye kapiya adi srfsiz dedi bana
O kadar agrima gitti ki tum gunum mutsuz aglayarak gecti hic cocukla ilgilendigide yok benim canim cok sıkkın
Istesem facebookunu kapatirim onu da yapmiyorum iyice bosverdim yataga gelse Şu an yine umursamam da ben hic iyi degilim :((
Yaz dertleşelim istersen
Haklısın , akıllanmaz bir ara akıllanmış gibi görünür kısa bir zaman sonra eskisi gibi olur.
Beni rencide etmeyek kadar mesafe koyuyorum ben onun mali degilim ona ait drgilmisim gibi imaj vermeye calisiyorum
Seni ben anlıyorum da o kişilikte olan kişi seni anlayamaz , sanırım sende evlenmiş olmak için evlenmişin sanki.
Onun anlayacagi dilden konusurum merak etme. Yine karakolluk olur. Zaten ona simdi dosya acildi. Benim tarafimdan bir tane daha ihbar alirsa 1 yil 4 ay hapis yatacak.
Neler oldu da ceza aldı? Sıkıntı olmazsa bana yazabilir misin
Yataklar ayrılınca aldatma başlar demedi deme kendinizi toparlayin
Ben yapmiyosam yataklari ayirmissak bile o da yapmayacak 8 ay gurbet cektik bir kere birinin gozunin icine bilr bakmadim onin icinde gecerli eger yapan bi admasa her turlu bi zaman dilimdine yapacakti zaten ben 21 yasindayim o dusunsun
Ya sen bilirsin ama aranıza soğukluk girer bu da evliliği bitirir maalesef
Yani ters tepebilir bence. Soğukluk daha da şiddetlenebilir.
Umrumda degil. Etkiye tepki. Ben onun mali degilim istedigi gibi davranamaz bana saygi gosterip ogluma bana sevgisini ilgisini gosterecek yoksa kendisi bilir.
Tabi ne sürede, ne yaşadığını bilemem ama tepki vermeden davranışını düzeltemezsin yani.
Kötü başlatıp güzel bitmiş, mutlu orgazm lar iyi geceler :)
Ama ben hakliyim sonucta oyle inadi olan birisi de degil genelde o hemen adim atar
Atmış zaten :))
Yatakları ayırmak demek evliliği ayırmak anlamına gelir. Bu kafayla fazla gitmez evliliğiniz
ama bana iyi davranmiyo ben kendimi kotu hissediyorum yemegini yapar kahvesini yapar onune koyarim ayri yatiyorum sadece bugun 2 olacak
Yanlış hiç dokunmaman sopayla cevap veriyorrsun. Kavga eein küsün ağlayın ama yatak asla ayrılmamalı
Akilli olsun o zman benimde sabrim var koca eve cocuga bakiyorum bende insanim bi yere kadar
Bi keresinde beni dovdu karakolluk olduk bosanma noktasina geldik sonra baristik uzun aradan sonra yine kotu davranmaya basladi kaldiramam
Zaten sizin bu yol boaşnmaya gidiyor. Eğer güvem bittiyse acı çekmeye gerek var mı
Sadece siddet oldu o da ilac kullanmadigi icin Şu an iyi gibi ona yaptigi seyleri normallestirmek istemiyorum her defasinda kendini toplssin ben ona karsi kibar biriyim onun karisiyim diye bana istedigi sekilde davranamaz
Bu konuda haklısın. Evli veya değil insannveya hayvan şidderin her türlüsüne karşıyım. Eşin seni dövdüyse bunu kabullenmiyorsan evlilik hayatı boyu hep üzüleceksin. burada iki yolun var. Ya susmak ya da boşanmak. Bu noktaya sizi getiren kişi eşin. Bunu yapıp yapmamak eşinin takdiri. Eğer yapıyorsa sonucunada katlanmalı. Yatak ayırmakla keşke düzelse. Bu farklı bir konu
Ben ne olursa olsun yatakları ayırmam, daha çok kendime zarar vermiş olurum
Hersey cinsellik degil evlenince anliyorsun canim
Niye aranızda o kadar yaş farkı var?
Eşin nereli
9 yas var isterse 5 yas olsun evlilik sorumluluklari agir iki tarafinda sevgisiyle ilgiyle pekistirmesi lazim
Izmirli
Sen aslen nerelisin
Denizli
Ne alakaki
Eşine üzülmüyor musun peki
Bana iyi davransin banane niye uzuleyim ona asil uzulen benim
Sakinleştir onu güzelce konuş elini tutup bazı şeyleri öyle söylemeyi dene
Normalde cok operim sarilirim guzel soz soylerim ama bana bikere dovecek sekilde siddetli kızdı bidaha boyle yapmiycaksin diye sogudum bence biraz ara vermek lazim ayni ev icerisinde olsada alan taniyorum birbirimize evlilik laylaylom degil
Öptün diye mi dövmeye kalktı?
Evet
Yok artık hiç nroaml değil bu. Neden yapmış olabilir sence?
Cok fazla ilgili oldugum icindi biz artik eskidik gerek yok boyle seylere falan diyo
Çok saçma normal değil bu hareketler..
Ne yaparsanız yapın ama yatakları ayırmayın. Yanlış bir hareket
Ama gunumuz kotu geciyo yataktada cok sorular soruyor ben sıkıldım odada rahatim sosyal medya hesabim yok o kendine acmis ben istemiyorum uzerime firliyo resmen eskiden hemen kapatirdi nasil istersen oyle olsun derdi
Böyle yaparak eşini daha da soğutursun küs yat ama ayırma yatağı.
Ne kadar süredir evlisin öncelikle
2 yildir gurbetlikten dolayi bir yildir adam akilli birlikte yasiyoruz ben 21 o 30 yasinda bi yasinda oglumuz var
Maşallah sen çok gençsin ama evliliğin temeli cinselliktir tabi buna öncülük erkek eder aslında iyi olmasını erkek sağlarda yatakları ayırman iyice araya soğukluk girmesi demek ayrılma anlamına geliyor
Kaç yıllık evlisiniz
2 yillik ben 21 o 30 yasinda
2 yilda nasil bu seviyeye gelmis severek evlenmediniz mi
Severek evlendik benden yana sıkıntı yok ama esim hep degisik o yuzden tavrimi ortaya koydum bana kaba davranmasin diye yatakalari ayirmak guxel fikirmi sizce
Bence mantıklı. Seven adam böyle yapmaz. Ben olcam her istediğini yaparim
Kendini toplasin artik bi cocugumuz var evle cocukla mi ugrasiyim onunla yeter ya bizde caniz artik eskisi gibi ugrasmaam bos seylerle
Bence dokundurma bile
Iyi yapmissin
Verdin mi ona?
Benim kocam.
Olsun kocasına bile vermeyen kadınlar var bu devirde artık
Sence düzelir mi
Akillanmiyor haklisin... evlenmeden once degistirecegimi dusunuyodum. Ama Şu an imkansiz birsey oldugunu biliyorum. Atalarimizin bir sozu var 7'de neyse 70'nde o. Cok dogru.
Kesinlikle öyle maalesef
Ama ona istedigimu anca yatakta odul ceza seklinde yaptirabiliyorum.
Ama etkili bir ceza yöntemi