Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlım bana çok aşık bu arada benim için her şeyi yapar ama ben geçmişini unutamıyorum
Ben bakireyim ama nişanlım sayısızca kızla yatıp kalkmış ve birçok şey yapmış geçen bir kız özelden aradı özledim diye, evli bir kadınla bile beraber olmuş. Bunlar geçmişte kaldı diyor ama kabul edemiyorum hep aklımda bunlar var. Biz de seviştik ama kabul edemiyorum bu kadar mükemmel olmasını bu konuda. Tam unutucwm diyorum aklıma geliyor bir kız ariyor biri mesaj atıyor biriyle karşılaşıyoruz falan nasıl kurtulabilirim bundan bu düşüncelerden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
hani erkek bakir değilse bakire kız beklemesin kuralınıza ne oldu? Adam evli bekar kimi yakaladıysa becermiş kendine yazık etme
Aşk kör ediyor
siz kızlar böyle adamlara aşık oluyorsunuz zaten. Baksana hala unutamayan özleyenler varmış
Of
Niyet okuyuculuğu, geçmişle yargılama işleri bana göre değil. Enine boyuna iyice düşünüp Allah'tan hayrı istemenizi tavsiye ederim
Geçmişini sil adam aşık sana ne gzl işte aptl saptl seyleri getirme aklina
Çok yanlış yapıyorsun.
Derhal o kirli insanı bırak
Ben bakirim bu yüzden bakire kız istiyorum benim düşüncem böyle
Sorun olur bence herşeyi geçtim evli biriyle bile yatmış
böyle erkekler böyle kızları hak etmiyor ya.
sevişerek de hata yapmışsın bence.
Onun yaşadıklarına göre çok masumcaydi bişi olmadı pek
ben onun açısından söylemedim zaten.
senin açından söyledim.
Anladım ama seviyorum napiyim
sevgi de saygı da hak edene ve doğru kişiye verilmeli bence.
öteki türlüsü sadece acı verir.
yine de siz bilirsiniz.
insanlar tercihleriyle kaderlerini imzalar...
mutluluklar dilerim ama daha önce de hakkınızda hayırlı olanı...
sen yokken yapmiş boş ver fazla gurcalama senınde lise yılları hızlıdr kesin
@barmen_chıld benim de lise yılları derken tanımadan etmeden iftira atma insanlara ve ne biçim üslup bu ya iğrexnçsin
Barmen sen etiket oldun yanlışlıkla soryy
Barmen sen de iğrxençsin ama
ne var bunda yapsaydın sende
demek cırkınsın bakan olmamiş
Hasta bir sizosun git tedavi ol her güzel sevisiyor her çirkin sevismiyo diye bir kural mi var mk
Senden kat kat güzel olduğuma eminim
haha senmi güldürdün boyun kc kilon kac
Malsin biliyorsun dimi yazık kafana 49 kiloyum boyum da 67 gerçekten 3 iqsun
hım iyisınknka ya özele gelsene gılzıden cıkıyım
Ruh hastası misin
hayır ya sohbet etmekistyorum senle sevgilin hakında
Sie
cok asabısın ya nedır bu öfke sakin ol
reegle gününemi rast geldik bu kadr sitres ne
sonun onlar gibi olabilir, yazık sana
Nişanlıyım mk düğün salonu bile tuttuk
rezil herif güzel manipüle etmiş şimdiye kadar. kiminle evleneceğinin farkında mısın? ayrıca sadece kendine eş seçmiyorsun, aynı zamanda gelecekteki çocuklarına da baba seçiyorsun.(bu, meşru olmayan bir bencillik) nereden buluyorsunuz böyle elemanları... yani; gözü sağa sola kayan, iradesine sahip çıkamayan, kadınları sadece pipisini boşalmak için kullanabileceği bir sıcak delikten ibaret gören ama nihayetinde pişman olmuş gibi davranıp olgun erkek ayaklarına yatan insan müsfettelerini? hadi durmayın, beni yargılayın, bana yobaz deyin. ama yıllar sonra cekedine sinmiş yabancı parfüm kokularını fark edince bu minik paragraf aklınıza gelsin.
Ayrıl kendi denginde birini bul
olmaz kardeş o erkekten
Ben istemem mesela kirli birisini
Bence bitir bu işi bu adamdan uzak dur
Sende başkalarıyla yap
evlenmeyerek kurtulabilirsiniz
geçmişe takılı yaşıyorsanız kiminle evlenirseniz evlenin aynı sorunlar karşılaşacaksınız
tadını alan bırakamaz devam edecektir
Hayır ilişkiye başlamadan önce hepsini anlatıp adam olacağını elimi bırakmayacağını dile getirdi öyle başladık
ben bildiğimi söyledim
Evlenince işin zor
Evlenme kirli ise
Ayrıl haketmiyor
Ne gibi bir hata
Hata ediyorsun