içinde bulunduğumuz zamanlar gibi zor afet dönemlerinde istekli oluyor musunuz
İstekli oluyorum
İstekli olmuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
içinde bulunduğumuz zamanlar gibi zor afet dönemlerinde istekli oluyor musunuz
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kanka mutlaka etkiler ama elimizde olmadığını da biliyorsundur herhalde. Vücudun istediği bir şey olduğu için doğal. Acıkmak uyumak gibi, moralimiz yokken de illa ki acıkacaz.
Yok olmamalı diye bir şey demiyorum da ne kadar etkiler onu merak ettim
Evet bende de öyle oldu
İnsanın biyolojik ritmi çalışıyor tabii her şeye rağmen
Her şey olması gereken gibi oluyor boş ver
Kime göre neye göre fazla
Biri sana diyorsa sen fazla isteklisin diye bu öznel belki ona göre fazla ama kendine zararın yoksa bu konuda ve tabiiki kimseye neden fazla olsun
Kesinlikle
Tabiki
Oluyorum. Üzgünken daha çok oluyorum bu arada sebebini bilmiyorum
Belki stres atmak için
Anladım teşekkür ederim
Kötü ve zor zamanlarda ben :D
Kadina bagli ama afet doneminde aklina gelmiyor nasil gelsin yeni yeni geliyor
Çünkü stres korku durumlarında hormonların çalışır rahatlamak istersin
Uzaklaşmak gerek…
İhitiyaç sonuçta evet oluyorum🙄
Dürüst olmak gerekirse evet, özellikle akşamları
2 hafta hiçbir şey hissetmedim.
Gelmiyor.
Genellikle hayır.
Her zaman
Sürekli zor zaman tr açık hava hapishanesi gibi
Evet bende de oluyor
Aileniz yakınınız vs orada olsa yine de olur muydu
Oluyorum bu istek çok kötü tıpkı sigara gibi bağımlılık yapıyor
Aslında doğal bir şey de böyle zamanda vicdan yapıyor insan
Öyle tâbi vicdan ayrı mesele ama istek bitmiyor bir türlü
Evet
Mahsuru yoksa sizinle özelden konuşmak isterdim
Neden
Kötü bir amacım yok sadece dostluk muhabbet tabi siz münasip buluyorsanız
Hayır teşekkürler
Ben teşekkür ederim sağolun nezaketiniz için
Rica ederim
Hayır gelmez
Evet geliyor 🫤
Maalesef ya
bazen evet oluyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?