Hayattan hiç bir beklentim yok, aksiyon yok sizde mi böylesiniz?

Yani aşk meşk işleri bitti benim için. Zaten karşılıklı olmadı hiç bir zaman, olmayacaktı da (lezbiyenim) İş-ev ev-iş. Hiç bir şeyin eskisi gibi olmadığını, olsa da zaten tadı-tuzu olmadığını düşünüyorum."Ne olacaksa olsun, ölücem zaten bi gün". Şarkılar falan hiç bişey eskisi gibi değil bana göre. Nasıl anlatsam yani. Böyle yaşıyorum son yıllardır. Yaşımdan mıdır, nedir,34e yeni girdik yaşlı da değiliz ki aga. Tabi az yaşta değil ama yine de. Ne bileyim. Benden küçükler de böyle düşünüyor. Garip. Devir mi değişti, nedir ya

Hayattan hiç bir beklentim yok, aksiyon yok sizde mi böylesiniz?
Cevapla