Kiminle sevişme noktasına gelsem yapamıyorum. Nasıl aşacağım bunu?

Merhaba 29 yaşındayım nişanlıydım ayrıldım gecen sene sonra depresyona girdim isimden ayrıldım derken zor günler geçirdim , şu an bi sevgilim var biraz yakınlaşmak istiyor benimle anlıyorum bende kilolu bi insan değilim ama son zamanlarda biraz göbeğim var bu şekilde kimseyle olamıyorum kimle takılsam hep bu raddeye geldiğimde ayrılıyorum yani utanıyorum spor yapıyorum diyet yapıyorum ne yapsam gitmiyor boyum 1.73 63 kiloyum ama yine alt karnım var iste..

Kiminle sevişme noktasına gelsem yapamıyorum. Nasıl aşacağım bunu?
Cevapla