Bu durumda tepkiniz ne olur?
Kabul ederim
İkna etmeye çalışırım ama kabul etmiyorsa sorun etmem
İkna etmeye çalışırım ama kabul etmiyorsa ayrılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sebebini sorarım mutlaka haklı sebebi vardır illaki ama illaki bir yerde o da insan yani içindeki o istek taştan değil ya illaki kabul eder ya inadı inat biriyse bilmiyorum
İstemezse istemez , onun tercihi , saygı duyar evleneceğimiz günü beklerim. her şey seks değil.
Biz aşkla sevki birbirine karıştırmayın.
Cevap
31Cevap
Neden yaşamak istemediğini sorardım
Sevgiliyken anlayışla kabul eder saygı duyarım ama evlendikten sonra acısını çıkarır her gün saatlerce yataktan çıkarmam, pozisyon üstğne pozisyon. Evde her mekanda yakalarım, banyo, mutfan, salon, koridor... yandı yanii😂😂😂
Cinsellik yaşamadığım bir sevgiliyi napayım?
Seviyorsan?
31 yaşındayım ve kimseyi prensiplerimden veya isteklerimden taciz verecek kadar sevdiğimi hatırlamıyorum.
Sebebini sorarım tabii ki. Iki sağlıklı hetero insan neden sevişmiyor derim :)
A dedim. Sevişmek için sevgili olmak samimiyetsiz geliyo. Fblik gibi daha çok
3. şık az işaretleneceğini bildiğim için 3. Şıkkı seçtim 😅
Cinsellik yasanmassa zaten sevgili olmaya gerek de yokki. Kanka oluruz olur biter
İkna etmeye çalışırım ama kabul etmiyorsa sorun etmem. Gerekirse yardım alırız
Cinsellik seks olmadan olmaz net başta sabır gösteririm baktım olmuyor ayrılırım net
Sevgilimle cinselliği ben de istemem. Evlenmeden cinsellik İslam'a aykırıdır.
Kimseye istemediği hiçbir şeyi zorla yaptırmam veya bu konuda baskıcı olmam...
İkna etmeye çalışmam. Zaman tanırım. Fikri değişmiyorsa ayrılırım
İkna etmeye çalışırım ama kabul etmiyorsa sorun etmem
Cinsellik istemiyorsa normal arkadaş olarak kalırız nedir yani
Günümüzde kimse seks yapmadan Bi ilişki içinde olmuyor
O kadar da önemli değil
Sebebine bağlı
kabul ederim herkesin kendine göre dogrusu var
Kabul etmiyorsa sorun yok
Kabul etmek gerekir her zaman
Direk antartika seviyesi soğurum
nikah kıymadan yapmam
Ben çok korkarım. Ya ortada bırakıp giderse?
Hayır
istemiyorsa zorlamam
Başkasıyla yatarım nolcak
Kabul ederim.
Saygi duyarim
sorun etmezdim
Nasıl isterse
Zorla güzellik olmaz zamanını beklerim
İsterse yaşarım
İkna ederim
Evlenmeden olmaz
Ciddi iliskimde dokunmam bile zaten evlenene kadar
İkna yoluna başvururum ☺️
Kıvama getiririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?