Bana göre evlilikte erkek baskın ve gücünü geçirebilen olmalı, sizce?

Yanlış anlaşılmasın kadına şiddete hepimiz karşıyız tabiki. Benim kasttetiğim şey çok farklı lütfen beni yanlış anlamayın, Bende kadın milletimizin tabiki güçlü olma taraftarındayım. ama evlilikte bence erkek kadinina gücünü geçirmeli diye düşünüyorum. Yatakta olsun normal hayatta olsun. Yani kadin biraz erkeğine huysuzluk yapsada onun kadini olduğunu unutmamali Erkek bazen kadının hafif canini yakmali diye duşunuyorum. Siz ne

Bana göre evlilikte erkek baskın ve gücünü geçirebilen olmalı, sizce?
Cevapla