Her önüme gelenle birlikte olurum diye bakire kalmayı tercih ediyorum, sizce iyi yapmıyor muyum?

Ben kendimi biliyorum iradesiz biriyim bir kere tadını alınca bırakmam sürekli isterim ama ben ortalık malı olucağıma kendimi evleniceğim adama saklıyorum çok doğru bir karar değil mi?
Her önüme gelenle birlikte olurum diye bakire kalmayı tercih ediyorum, sizce iyi yapmıyor muyum?
Cevapla