Ereksiyon hali 13.8 ile 14.2 arası , benim o an ki şevkime göre değişiyor.
Uzatsam 3 4 cm uzayabiliyormuş. Gerek yokmuş. Bu arada partnerlerimden hiç bir zaman şikayet almadım.
Değer mi bir işe girmeye?
Ereksiyon hali 13.8 ile 14.2 arası , benim o an ki şevkime göre değişiyor.
Uzatsam 3 4 cm uzayabiliyormuş. Gerek yokmuş. Bu arada partnerlerimden hiç bir zaman şikayet almadım.
Değer mi bir işe girmeye?
Bence yeterli, tabi sen bilirsin
Teşekkür ederim. Genelde insanları sinir etmek için satasan kadınlara denk geldim.
Peki bir soru daha
Sevdiğin hayran olduğun ama 11 cm penisli birisi mi?
Yoksa geveze, vasıfsız dışarıda bir yemek bile yiyemeyeceğin 17 cm penisli biri mi?
İlki tabiki de
Bence de yeterli partnerlerimden şikayet almadım hiç... Sadece herkes büyük olması gerektiğini söylüyor. Kadını erkeği...
Büyük can acıtmaz mı ya? Doktorum bu sebepten fazla uzayacağını gerek olmadığını söyledi
Bilmiyorum tecrübe edinmiş biri değilim, sadece düşüncelerimi dile getirdim vajen yolu 8 cm yani seninkisi ideal, herkesin ne dediğini umursama
Böyle açık aramadan konuşan insanlara hasret kalmışım. Teşekkür ederim samimi cevapların için.. Bence sen Başak burcunun ya da Boğa
Boğa burcuyum, rica ederim
Cevap
7Cevap
Kısa olsa bile boş ver seks yapıp geç sonra büyuttukten sonra rahatsız olursun benim arkdaşım 10,15cm uzatacam falan diyor daha çok acı çektirmek için sende böyle yapmak için mi buyutcen ama sen büyütme normal dursun. (Kk ben doktora gitsem utanırım sen giderken utanmiyonmu? :).)
Benim kısa değil de işte tribe sokuyorlar insanı. Yok en az 15 16 olmalı falanlar... Ben partnerlerimle hiç sorun yaşamadım.
Mail attım doktora.
He yüzünü görmedi işe iyi
Canın buyütmek istio ise doğal yollardan buyüt
Benim 18.5 daha ilişki yaşamadım. Boşa harcanıyorum. Açıkçası korkuyorum. Enine boyuna tam bir sıkıntılı erekte olduğumda taşımak zor oluyor zapt etmek
kanka bizde varda ne oluyor boynumuza dolayıp geziyoz
benimki 5 cm bana yetiyo zaten bi işemeden işemeye kullanıyorum başka bişeye gerek yok
Yeterli zaten benim 8
Degmez🤦🏼♀️
Teşekkür ederim dürüst olduğun için
Ortalama 13 cm
Abi doktorumda öyle diyor. Peki sen tecrübelisindir. Hiç 13 cm olupta şikayet alanı gördün mü? Bence yoktur ya
Anladım abi sağ ol
Nasıl uzatacağına bağlı
Gerek yok bence
Teşekkür ederim samimi cevabın için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?