Penisi mi uzatacaktım doktor gerek yok diyor. Sizce ne yapmalı?

Ereksiyon hali 13.8 ile 14.2 arası , benim o an ki şevkime göre değişiyor.

Uzatsam 3 4 cm uzayabiliyormuş. Gerek yokmuş. Bu arada partnerlerimden hiç bir zaman şikayet almadım.

Değer mi bir işe girmeye?

Penisi mi uzatacaktım doktor gerek yok diyor. Sizce ne yapmalı?
Cevapla