4 yılda 20 kere bile birlikte olmamış birine ne akıl verirsiniz?

26 yasında evlendım. şu an 30 yaşındayım. 2 yasında bi oğlum, var. Çocuk doğduktan sonra 1 kez cinsel münasebetimiz oldu sadece. O da, çok başarısız. İçimden hiç gelmiyor. Zaten küçük çocugu olan bilir, leş gibiyim. Eşim çalışıyor. Üstüm süt, kusmuk, ter kokuyor duş bile yapamadıgım çok hafta oldu. Kendime, bakamıyorum. Akşam, çocuk uyuyunca da pestilim çıkıyor. Uyuyakalıyorum. Zombi gibiyim kısacası 2 yıldır ne uyku, ne bakım, ne temızlık.. Ama işin ilginç tarafı çocuk olmadan da böyleydi. Yanı 4 yıldır 30 kez olmamış tır. Kesınlıkle olmamıştır. Belkı 20 bile olmamıştır. Ama canım da istemiyor. Sanki, benden geçti gibi hissediyorum
4 yılda 20 kere bile birlikte olmamış birine ne akıl verirsiniz?
Cevapla