Erkek arkadaşım günlük eve götürdü ve orada terk edip ayrıldım siz olsanız ne yapardınız?

Öncelikle hepimize geçmiş olsun zorlu dönemdeyiz…Daha 3 aydır sevgiliyiz. Gerçekten çok seviyorum o da seviyor değer veriyor ama ince biri değil tam. Ben istemeden istemedi cinsellik ve geçen hafta çok özel birlikte olduk. Rüya gibiydi.. ama bu hafta özledik birbirimizi ve ev var kuzenimin dedi. İçime sinmese de gittim ve baktım kullanılmış günlük kiralık ev…. Kendimi nasıl hissettim anlatamam. O lavaboya girdi ben kaçtım gittim. Arkamdan koştu. Taksi bulamadım arabasına da binmedim. İleride taksi bulup gittim. Sabahtan beri özür diliyor arıyor bende bilmiyordum diyor: ne cevap verdim ne de veririm çok sevsem de bitti benim için… emekte yazıp aramakla olmuyor. Siz kosaydınız ne yapardınız? Ben ne yapmalıyım..

Erkek arkadaşım günlük eve götürdü ve orada terk edip ayrıldım siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla