22 yasındayım şu yaşıma kadar hep erkeklerin fiziksel veya duygusal benden yararlandıklarını anlıyorum geriye dönüp baktığımda bu yaşıma kadar geriye dönüp baktığımda benim için yanıp tutuşan biri olmadı yanan ağlayan taraf hep ben olmusumdur bakireliğimi kaybettiğim kişi bile benimle gönül eğlendirmiş baskasını tercih etti diğer sevgilimde baskasıyla evlendi bir anda.
mutluluğu haketmeyecek insanlar karaktersiz erkekler bile yuva yaptı mutlular veya mutsuzlar bilemem ben görünüs olarak ilgi çeken güzel bir kız olmama rağmen aynı zamanda kisilik olarakta bir tane flörtüm dahi yok yalnızlıkla sınanıyorum yıllardır yalnızım içim eriyor üzüntüden artık antidepresan kullanıyorum düşünün yani bu hayatta herşeye sahibim tek eksiğim aşk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer