Hayatta yalnızlıkla sınanıyorum hep yararlandılar benden neden?

22 yasındayım şu yaşıma kadar hep erkeklerin fiziksel veya duygusal benden yararlandıklarını anlıyorum geriye dönüp baktığımda bu yaşıma kadar geriye dönüp baktığımda benim için yanıp tutuşan biri olmadı yanan ağlayan taraf hep ben olmusumdur bakireliğimi kaybettiğim kişi bile benimle gönül eğlendirmiş baskasını tercih etti diğer sevgilimde baskasıyla evlendi bir anda.

mutluluğu haketmeyecek insanlar karaktersiz erkekler bile yuva yaptı mutlular veya mutsuzlar bilemem ben görünüs olarak ilgi çeken güzel bir kız olmama rağmen aynı zamanda kisilik olarakta bir tane flörtüm dahi yok yalnızlıkla sınanıyorum yıllardır yalnızım içim eriyor üzüntüden artık antidepresan kullanıyorum düşünün yani bu hayatta herşeye sahibim tek eksiğim aşk

Hayatta yalnızlıkla sınanıyorum hep yararlandılar benden neden?
Cevapla