Sizce bu adamın kız arkadaşıyla konuşmalı mıyım? Ne kadar doğru olur?

Bir adam var ve bir sevgilisi var. Biz uzun bir süredir arkadaşız üstelik arkadaşlığını seviyorum ama kendisinin bana karşı cinsel talepleri var. Sevgilisiyle cinsellik yaşayamadığını çekim olmadığını ve bi şekilde bir araya gelemediklerini falan anlatıyor. İlişkileri problemli. Bana karşı bazı cinsel arzuları var. Önünü alamıyor Bir daha yapmayacağını söylüyor ama yine aynı taleple geliyor. Karşı koyamıyor yani. Benim yaşım 18 o adamın ise 30. Kendisi arkadaşım ama göz göre göre sevgilisini aldatıyor. Ayakta uyutuyor. Sizce kızla konuşmalı mıyım? Yoksa konuşsam kötü olduğumla mı kalırım? Hiç bulaşmasam daha mı iyi acaba? Üstelik bu insanla arkadaş kalmayı istiyorum değer veriyorum ona, çok üzülüyorum böyle olmasına. Bu duruma düştüğüme.
Sizce bu adamın kız arkadaşıyla konuşmalı mıyım? Ne kadar doğru olur?
Cevapla