Temas sonrası hiç pişmanlık veya suçluluk duydunuz mu?

Temas, öpüşme, daha ilerisi birliktelik sonrası pişmanlık duydunuz mu, keşke yapmasaydım dediniz mi? Ya da ilk deneyimde böyle bir şey hissetmiş miydiniz? Ben ana kapılıp öpüştüm ilk kez ama bu yaptığımı kabullenemiyorum 2 haftadır suçluyorum kendimi. Nasıl atlatılır, nasıl üstesinden gelinir bu duygunun geçer mi?

Temas sonrası hiç pişmanlık veya suçluluk duydunuz mu?
Cevapla