Romantizm yok, seks yok, bebek var, ev işleri var. Ne yapardınız?

1. Evlilik yıl dönümümüz bugün. Ne bir hediye ne bir çiçek ne bir şiir 2 tatlı söz. Hiç biri yok. Çocuğa bakacak kimse yok. Hava soğuk dışarıya çıkamadık. Seks yok. Bütün gün ev işi yaptım. Çok bunaldım. Romantizm isterdim, masaj seks vb şeyler pahalı hediyelere gerek yok en azından küçük bir çikolata alsaydı. Ben alamıyorum bebek olduğu için çalışıp para kazanamıyorum ki. çok bunaldım kaç zamandır evden çıkamıyorum hava soğuk çocuk hasta olmasın diye şimdi de onca hayaller kurduğum 1. Evlilik yıl dönümümde karnıbahar ve makarna pişirdim yer sofrasında yedik. İki romantik söz sarılma VS bekledim BİM de soğan indirime girmiş onu konuştuk. Romantik bir film ya da düğün klibimizi izleriz dedim açtı survivor izledi. Erkenden de gitti yattı. İşler yoğun yoruluyorum dedi. Ama çok üzüldüm. Benim aşık olduğum adam bu değildi.

Romantik ilgili işine olduğu kadar eşine de önem veren eş
Romantizmden anlamayan ama eve ekmek getiren kütük
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Romantizm yok, seks yok, bebek var, ev işleri var. Ne yapardınız?
Cevapla