Flörtümle sürekli sevişiyorduk ama uzak düştüm, iki gündür açlık hissetmeye başladım. Normal mi?

Flörtumle sürekli sevişiyorduk uzak düştüm iki gündür açlık hissetmeye başladım normal mi?
Flörtümle sürekli sevişiyorduk ama uzak düştüm, iki gündür açlık hissetmeye başladım. Normal mi?
Cevapla