26 yasinda ve yalnizsaniz eger geceler zor geciyor. Insanin cani istiyor ama elden gelen bir sey yok:(
Not: Soru aranma amacli degildir.
26 yasinda ve yalnizsaniz eger geceler zor geciyor. Insanin cani istiyor ama elden gelen bir sey yok:(
Not: Soru aranma amacli degildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
gel bide bunu yaşadıktan sonra düşün... yaşayınca şuanki isteğinin 10x katı oluyor geceleri ne yaparsak yapalım gecmiyor
27 yaşında ve aynı durumda olan bir kişi olarak evet zor geçiyor sanki saatini bekliyormuş gibi bu gecede ne var bilmiyorum
Geceler uyanıksam gerçekten zor oluyor, sevgilim varken de böyleydi:) sende de aynı şey olur muhtemelen.
Uykunu düzenr sokmanı tavsiye ederim
Geceleri uyutmaz, gun icinde asiri agresiflik yapan birsey
Bence yanlışım var , aslında ne geliyorsa bence elden geliyor 😎
Yoo. Umarım yakın zamanda derdinizden kurtulursunuz. :D
Kendi başına çaresine bakacaksın başka yolu yok
Öyle de ne yapalım biri yoksa ne yapabilriiz
Bakiremisin bilmiyorum bir fb olsa sana oral yapsa vakumlasa goguslerini somursa fena olmaz
Haklısın soğuk havalarda soğuk yatakta uyumak kötü
maalesef zor geciyor geceler boyle zaman larda
Ben rüyalanıyom
Daha çok sabahlar zor geçiyor hahaha
Böyle durumlarda özellikle elden gelir bir şey
Yani benim için hiç Zor olmayan bir konu;)
Evet tatlım Neredesin sen ya
Her gece aynı dert her gece
Vallaha hayat şartları
Uyuyamıyorum bile abartısız
6 aydır fransadayım elim şeyimden düşmüyor dil yok ortam yok FB yok partner yok
evet zor. sen olsaydın kolay geçerdi ama.
Evlenmeyi beklemeye devam ett
Seni o kadar iyi anlıyorum ki
Tek çare mastürbasyon
evliliği neden düşünmüyorsun hiç
Rahatlat kendini gitsin
Evet bazen
Evettt
Neden evlenmiyosun o zaman?
şu an ne durumdasın
Aynı durumdayız 😉😘
Evet haliyle
Bul ve yap
Benimde öyle ya uyuyamiyorum aklim hep orada
Berbatt
Geçiyor lanet olsun
Mastürbasyon yap