Bende baya travma yaratan bir flört deneyimim oldu, nasıl unuturum?

Ben işte İzmir’de yaşıyordum ama tektim yalnızdım sonra işten kovulmuştum moralim çok bozuktu ailemle aram kötü hiç düzgün arkadaşım yoktu filan. Neyse işte sonra bi arkadaşımla haftasonu tatile gittik orada turda ablaları ile gelen bekar iyi tipli bi çocukla tanıştık o bana sarktı etti ama kötü değil efendi romantik sonra baya böyle aralıksız sohbet mesajlaşma derken buluştuk bana geldi şarap kitap hediye getirdi sonra film izlerken öpüştük seviştik sonra bu işte bu arada ben asla ilişki yaşamam benden bir şey bekleme ama sana çok değer veriyorum tarzı bi sohbet etti ben de şaşırdım kırıldım tamam görüşmeyelim bi daha o zaman dedim bu böyle delirdi tutuştu yok işte ben seni kaybetmek istemiyorum lütfen çok hoşlanıyorum işte şöyle böyle senle şöyle hayallerim var ilk defa böyle hissettim filan sonra bana geldi sohbet ediyoruz ben tamam git dedim bu ısrar etti trip attı sonra bana oral yapmaya başladı sonra ve ben arzuladım seviştik ama sonra seks bitince kavga ettik çok kötü laflarla ve gitti. Çok iğrenç bi deneyimdi.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada burdan gördüm ki seks ve sevginin hiç alakası yok çünkü çocuğu arzuluyordum ve seks çok iyiydi hatta en iyisiyfi sevgililerimle olmadığı kadar ama çocuktan nefret ediyorum. Ölse gram umursamam.
Bende baya travma yaratan bir flört deneyimim oldu, nasıl unuturum?
Cevapla