
Taktiklerle mi ilerlemeli?
Duygusal mı olmalı?
Rol, kur vs mi yapmalı?
Açık ve net mi olmalı?
Akışına mı bırakmalı?
Sizce ne gerekli?

Taktiklerle mi ilerlemeli?
Duygusal mı olmalı?
Rol, kur vs mi yapmalı?
Açık ve net mi olmalı?
Akışına mı bırakmalı?
Sizce ne gerekli?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende taktik işlemiyor. Rol de yapılmasın, lütfen. Akışına bırakmak en doğrusu ama evlilik dışı cinsellik yaşamak yanlısı değilim. Yaşamam.
Birkaç taktik verin bana en hızlı olacak şekil olsun
Erkekler icin pek bir şey gerekmiyor sanırım bakım önemli bitek
Akışa bırakıp ilerlenmeli duygu da varsa bir öpücük sekse götürebilir
yavastan cinsel sohbetlerle baslanmali
Fotodaki kızın adı nedir? Çok tatlı.
ikna etmemek gerekli bence
Müsait olduğun zaman bir ara yaparız kolay iş o