Flörtüme, fb'me gidiyorum diye şaka yaptım, küfürler yağdırdı konuşmuyorum haklı mıyım?

Bana en başında sormuştu hayatında biri var mı diye bende fb im var dedim pek oralı olmamıştı. Dün fb imin yanına gidiyorum dedim bana onur kırıcı küfürler söyledi bende sinirlenip engelledim bu sabah tekrar yazdım kırıldığımı anlasın özür dikesin diye bir şeyler dedim ama yok hala devam etti bende artık mesajlarına bakmayı bıraktım şimdi cevap ver deyip duruyor. Sizce konuşmayı bitirmeli miyim
Flörtüme, fb'me gidiyorum diye şaka yaptım, küfürler yağdırdı konuşmuyorum haklı mıyım?
Cevapla