Erkekler 30 yaşından sonra kadına artık değer vermiyor diye düşünüyorum. Haksız mıyım?

Fark ettimde 30+ erkeklerin artik kadına tahamülü yok. Nazı niyazı cilvesini çekmiyorlar yani doğaya aykırı davranıyorlar. Kadın cilveleşemezse nazlanamazsa kadınlık yapamaz ki o zaman gay olun daha iyi herkes evde kalıyor bu tür erkekler yüzünden

Erkekler 30 yaşından sonra kadına artık değer vermiyor diye düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla